Pozdní dodávka náhradních dílů motoru, který vyřadil Emila Trinera z perfektně rozjeté soutěže na Šumavě, nejspíš zmaří start příbramského miláčka publika na 41. ročníku Rallye Český Krumlov.
„Náhradní díly bohužel dorazí až po termínu závodu. Moc mě to mrzí, protože Krumlov je nádherná soutěž, společně se Šumavou a Příbramí pro mě prioritní,“ řekl ve čtvrtek ráno zklamaným hlasem Emil Triner. „Už plánuji, že napíšeme pořadatelům omluvný dopis, protože to asi nedopadne.“
Alternativ za nepojízdnou Škodu Fabia třídy 7 by přitom mohlo být hned několik, jenže… „Bojujeme, ale start se nezadržitelně blíží a nám se bohužel nedaří sehnat dostatek financí. Nějaká auta k pronájmu jsou, ale každý chce hromadu peněz,“ dodal zkušený pilot, který figuruje v seznamu přihlášených posádek se startovním číslem 22 a spolujezdkyní Kateřinou Achsovou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.