Nově složená posádka Josef Deneš - Ivo Vybíral vyrážela na Rallye Šumava Klatovy zejména s cílem sehrát se jak v autě, tak v servisu. Po absolvování více než pětisetkilometrové soutěže lze konstatovat, že původní plán posádce vyšel, přestože celkové výsledky hovoří jinak.
Celá soutěž začala velkou krizí už na čínovském okruhu, když při nájezdu na známý "vracák" narazil Josef Deneš na aquaplaning, který musel korigovat několika smyky. Poté nasadila posádka týmu Deneš Motorsport tempo, které jí vyhovovalo a bez větších chybiček se dostala do cíle soutěže. Také ale při sobotní, techničtější etapě potkala Josefa Deneše jedna krize na lesním úseku mezi obcemi Předenice a Nahořany, když musel auto poslat do únikové zóny."Velmi nás potěšil fakt, že v i tak náročných podmínkách jsme se dokázali v autě rychle sehrát a jet hezky jak pro nás, tak pro diváky. Snažili jsme se postupně zrychlovat, což se nám částečně pomalu dařilo. Jako bonus jsme si odvezli i nějaké body, které nás ještě více motivují pro další přípravu na Krumlov, kde, doufejme, bude konečně sucho a slunečno. Chtěl bych poděkovat všem členům jak našeho týmu, tak partnerského týmu Korno Motorsport za odvedenou práci v průběhu celého víkendu," řekl Josef Deneš.
" Soutěž to byla velmi náročná, což podtrhují podmínky, které po celou dobu panovaly. O to více jsem rád, že jsme soutěž dokončili bez většího škrábance. Nějaké body jsme posbírali, ale čeho si cením nejvíce je, že jsme si s Pepou výborně sedli a snad jsme i některými časy dokázali, že umíme zazlobit i "rychlejší kluky" a současně jet také pro diváky," řekl v cíli spokojený spolujezdec Ivo Vybíral.A co říká na nového spolujezdce Josef Deneš? "Hned při seznamovacích jízdách se ukázalo, že tato volba byla správná. Rychle jsme se spolu sehráli a udělali si nový společný systém v psaní rozpisu, který nám oběma více vyhovuje. Moc se těším na další závod." dodal severočeský jezdec.Další závod, kterého se tým Deneš Motorsport zúčastní bude o posledním květnovém víkendu Rallye Český Krumlov, kde by už chtěla posádka skutečně zkusit zabrat.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?