Nově složená posádka Josef Deneš - Ivo Vybíral vyrážela na Rallye Šumava Klatovy zejména s cílem sehrát se jak v autě, tak v servisu. Po absolvování více než pětisetkilometrové soutěže lze konstatovat, že původní plán posádce vyšel, přestože celkové výsledky hovoří jinak.
Celá soutěž začala velkou krizí už na čínovském okruhu, když při nájezdu na známý "vracák" narazil Josef Deneš na aquaplaning, který musel korigovat několika smyky. Poté nasadila posádka týmu Deneš Motorsport tempo, které jí vyhovovalo a bez větších chybiček se dostala do cíle soutěže. Také ale při sobotní, techničtější etapě potkala Josefa Deneše jedna krize na lesním úseku mezi obcemi Předenice a Nahořany, když musel auto poslat do únikové zóny."Velmi nás potěšil fakt, že v i tak náročných podmínkách jsme se dokázali v autě rychle sehrát a jet hezky jak pro nás, tak pro diváky. Snažili jsme se postupně zrychlovat, což se nám částečně pomalu dařilo. Jako bonus jsme si odvezli i nějaké body, které nás ještě více motivují pro další přípravu na Krumlov, kde, doufejme, bude konečně sucho a slunečno. Chtěl bych poděkovat všem členům jak našeho týmu, tak partnerského týmu Korno Motorsport za odvedenou práci v průběhu celého víkendu," řekl Josef Deneš.
" Soutěž to byla velmi náročná, což podtrhují podmínky, které po celou dobu panovaly. O to více jsem rád, že jsme soutěž dokončili bez většího škrábance. Nějaké body jsme posbírali, ale čeho si cením nejvíce je, že jsme si s Pepou výborně sedli a snad jsme i některými časy dokázali, že umíme zazlobit i "rychlejší kluky" a současně jet také pro diváky," řekl v cíli spokojený spolujezdec Ivo Vybíral.A co říká na nového spolujezdce Josef Deneš? "Hned při seznamovacích jízdách se ukázalo, že tato volba byla správná. Rychle jsme se spolu sehráli a udělali si nový společný systém v psaní rozpisu, který nám oběma více vyhovuje. Moc se těším na další závod." dodal severočeský jezdec.Další závod, kterého se tým Deneš Motorsport zúčastní bude o posledním květnovém víkendu Rallye Český Krumlov, kde by už chtěla posádka skutečně zkusit zabrat.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.