Nově složená posádka Josef Deneš - Ivo Vybíral vyrážela na Rallye Šumava Klatovy zejména s cílem sehrát se jak v autě, tak v servisu. Po absolvování více než pětisetkilometrové soutěže lze konstatovat, že původní plán posádce vyšel, přestože celkové výsledky hovoří jinak.
Celá soutěž začala velkou krizí už na čínovském okruhu, když při nájezdu na známý "vracák" narazil Josef Deneš na aquaplaning, který musel korigovat několika smyky. Poté nasadila posádka týmu Deneš Motorsport tempo, které jí vyhovovalo a bez větších chybiček se dostala do cíle soutěže. Také ale při sobotní, techničtější etapě potkala Josefa Deneše jedna krize na lesním úseku mezi obcemi Předenice a Nahořany, když musel auto poslat do únikové zóny."Velmi nás potěšil fakt, že v i tak náročných podmínkách jsme se dokázali v autě rychle sehrát a jet hezky jak pro nás, tak pro diváky. Snažili jsme se postupně zrychlovat, což se nám částečně pomalu dařilo. Jako bonus jsme si odvezli i nějaké body, které nás ještě více motivují pro další přípravu na Krumlov, kde, doufejme, bude konečně sucho a slunečno. Chtěl bych poděkovat všem členům jak našeho týmu, tak partnerského týmu Korno Motorsport za odvedenou práci v průběhu celého víkendu," řekl Josef Deneš.
" Soutěž to byla velmi náročná, což podtrhují podmínky, které po celou dobu panovaly. O to více jsem rád, že jsme soutěž dokončili bez většího škrábance. Nějaké body jsme posbírali, ale čeho si cením nejvíce je, že jsme si s Pepou výborně sedli a snad jsme i některými časy dokázali, že umíme zazlobit i "rychlejší kluky" a současně jet také pro diváky," řekl v cíli spokojený spolujezdec Ivo Vybíral.A co říká na nového spolujezdce Josef Deneš? "Hned při seznamovacích jízdách se ukázalo, že tato volba byla správná. Rychle jsme se spolu sehráli a udělali si nový společný systém v psaní rozpisu, který nám oběma více vyhovuje. Moc se těším na další závod." dodal severočeský jezdec.Další závod, kterého se tým Deneš Motorsport zúčastní bude o posledním květnovém víkendu Rallye Český Krumlov, kde by už chtěla posádka skutečně zkusit zabrat.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?