Nově složená posádka Josef Deneš - Ivo Vybíral vyrážela na Rallye Šumava Klatovy zejména s cílem sehrát se jak v autě, tak v servisu. Po absolvování více než pětisetkilometrové soutěže lze konstatovat, že původní plán posádce vyšel, přestože celkové výsledky hovoří jinak.
Celá soutěž začala velkou krizí už na čínovském okruhu, když při nájezdu na známý "vracák" narazil Josef Deneš na aquaplaning, který musel korigovat několika smyky. Poté nasadila posádka týmu Deneš Motorsport tempo, které jí vyhovovalo a bez větších chybiček se dostala do cíle soutěže. Také ale při sobotní, techničtější etapě potkala Josefa Deneše jedna krize na lesním úseku mezi obcemi Předenice a Nahořany, když musel auto poslat do únikové zóny."Velmi nás potěšil fakt, že v i tak náročných podmínkách jsme se dokázali v autě rychle sehrát a jet hezky jak pro nás, tak pro diváky. Snažili jsme se postupně zrychlovat, což se nám částečně pomalu dařilo. Jako bonus jsme si odvezli i nějaké body, které nás ještě více motivují pro další přípravu na Krumlov, kde, doufejme, bude konečně sucho a slunečno. Chtěl bych poděkovat všem členům jak našeho týmu, tak partnerského týmu Korno Motorsport za odvedenou práci v průběhu celého víkendu," řekl Josef Deneš.
" Soutěž to byla velmi náročná, což podtrhují podmínky, které po celou dobu panovaly. O to více jsem rád, že jsme soutěž dokončili bez většího škrábance. Nějaké body jsme posbírali, ale čeho si cením nejvíce je, že jsme si s Pepou výborně sedli a snad jsme i některými časy dokázali, že umíme zazlobit i "rychlejší kluky" a současně jet také pro diváky," řekl v cíli spokojený spolujezdec Ivo Vybíral.A co říká na nového spolujezdce Josef Deneš? "Hned při seznamovacích jízdách se ukázalo, že tato volba byla správná. Rychle jsme se spolu sehráli a udělali si nový společný systém v psaní rozpisu, který nám oběma více vyhovuje. Moc se těším na další závod." dodal severočeský jezdec.Další závod, kterého se tým Deneš Motorsport zúčastní bude o posledním květnovém víkendu Rallye Český Krumlov, kde by už chtěla posádka skutečně zkusit zabrat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.