Antonín Tlusťák se na nadcházející Mit Metal Rallysprint Kopná představí poprvé v letošní sezóně na českých tratích. Za volantem extovárního Mitsubishi Lancer WRC se pokusí navázat na loňskou úspěšnou spolupráci se společností AntiRadary.NET.
Společnost AntiRadary.NET, která je výhradním dovozcem renomovaných světových výrobců antiradarů a zároveň jejich největším prodejcem v České republice, je dlouholetým partnerem Antonína Tlusťáka. V jejich kompletních barvách pak startoval poprvé na loňské PSG Partr Rally Vsetín a hned z toho bylo vítězství v absolutní klasifikaci. Právě na toto vítězství by obě strany navázaly i při letošní Kopné, na které je navíc společnost AntiRadary.NET jedním z hlavních partnerů a všechny posádky povezou její jméno na svých soutěžních vozech.
„V letošní sezóně se soustředím výhradně na starty v mistrovství Evropy, přesto mám v plánu starty na vybraných soutěžích v České republice. Nemůžu samozřejmě chybět na domácí Kopné, kde budu startovat s vítěznou sestavou ze Vsetína – hlavním partnerem AntiRadary.NET, spolujezdcem Martinem Tomečkem i soutěžním nářadím Mitsubishi Lancer WRC. Doufám, že se nám podaří navázat na loňské vítězství dalším kvalitním výsledkem,“ řekl Antonín Tlusťák.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.