Antonín Tlusťák se na nadcházející Mit Metal Rallysprint Kopná představí poprvé v letošní sezóně na českých tratích. Za volantem extovárního Mitsubishi Lancer WRC se pokusí navázat na loňskou úspěšnou spolupráci se společností AntiRadary.NET.
Společnost AntiRadary.NET, která je výhradním dovozcem renomovaných světových výrobců antiradarů a zároveň jejich největším prodejcem v České republice, je dlouholetým partnerem Antonína Tlusťáka. V jejich kompletních barvách pak startoval poprvé na loňské PSG Partr Rally Vsetín a hned z toho bylo vítězství v absolutní klasifikaci. Právě na toto vítězství by obě strany navázaly i při letošní Kopné, na které je navíc společnost AntiRadary.NET jedním z hlavních partnerů a všechny posádky povezou její jméno na svých soutěžních vozech.
„V letošní sezóně se soustředím výhradně na starty v mistrovství Evropy, přesto mám v plánu starty na vybraných soutěžích v České republice. Nemůžu samozřejmě chybět na domácí Kopné, kde budu startovat s vítěznou sestavou ze Vsetína – hlavním partnerem AntiRadary.NET, spolujezdcem Martinem Tomečkem i soutěžním nářadím Mitsubishi Lancer WRC. Doufám, že se nám podaří navázat na loňské vítězství dalším kvalitním výsledkem,“ řekl Antonín Tlusťák.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.