Včera se odebral na jednu z nejdelších rally, kamarád a pan fotograf, Bronislav Končitík
Když jsem asi před třemi lety začínal s focením rally, Broňa byl jeden, který mi vysvětlil, že: " Vyfotit auto a přidat k tomu nějakou tu atmosféru, je něco nepopsatelného“ a dodal k tomu: “Je k tomu potřeba hlavně, ale hlavně dobré světlo“.
Když jsem se dnes dověděl, že Broňa „cestuje“ na nejdelší rally, ze které se již nevrátí, zaplavil mou mysl smutek, který byl prokládán situacemi a hláškami, které jsem za tu krátkou dobu s ním mohl zažít. Už neuslyším jeho: “Ahoj Tomino, jaké máš světlo !" letos, když jsme fotili na Rally Jeseníky, a „Jak to jede a předveď něco pro diváky!“ to když nás fotil předloni na Rallyslalomu v Uherském Brodě.
Rally byla jeho život, byl to kamarád a skvělý člověk, který nikdy nezkazil žádnou legraci. Děkuji za to, co mě naučil o focení, děkuji za to, že jsem se s ním mohl potkávat a učit se. Když jsme spolu fotili v letošních Jeseníkách, vyfotil mě v týmu Patrika Rujbra. A když odcházel tak jsem mu přál, aby se držel. Odpověděl: „Ahoj, určitě se uvidíme na dalších závodech !“ Ano, uvidíme. Mám Tě v srdci a pokaždé, když vezmu do ruky foťák. Broňo, tak dobré světlo !
Za redakci Rallyzone.cz, redaktory i fotografy vyjadřuji upřímnou soustrast všem pozůstalým.
To je ta atmosféra a auto v pohybu Takhle mne zachytil letos na Rally Hustopeče 2012 Opět atmosféra tady Broňa zachytil to něco pro diváky - chtěl se zakousnout do zrcátka :-) A toto je poslední fotka, kterou mi poslal :-( , Broňo děkuji ! //
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?