Překvapivé vítěze má nakonec Enteria Rally Příbram 2012. Stala se jimi posádka Tarabus - Trunkát s vozem Škoda Fabia S2000.
Nejlépe se na první rychlostní zkoušku dne vyspal Dohnal, když ji vyhrál a dal druhému Krestovi skoro 13 vteřin a upevnil si tím druhé místo. Stejně vlétl do první zkoušky dne Orsák a předstihl Kočího.
V jedenácté rychlostní zkoušce havaroval s C2R2 Přibyl. Zkouška byla zastavena a zrušena od startovního čísla 30.
Ve dvanácté rychlostní zkoušce je nejrychlejší Kresta hned za ním Tarabus a 3 vteřiny za ním Dohnal. Kočí dává dvě vteřiny Orsákovi. Havaroval Kravec, Laurentovi odešla převodovka.
Třináctá rychlostní zkouška a zároveň poslední zkouška soutěže přinesla změny ve vedení. Technická závada zastavila Krestovu Fabii. Tarabus tuto zkoušku vyhrává nasazením Flat - out, druhý čas zajíždí Dohnal a dostává 17,5 vteřiny. O 3,9 se tak stává Tarabus vítězem soutěže. Orsák udržel na sebou Kočího.
Neskutečné páté místo je velkým úspěchem posádky Černý - Kohout s dvoukolkou Citroen DS3 R3T. Šesté místo zajel Hudec, sedmý je Peták s Cliem R3 a osmý Adolf. Výborné deváté místo zajíždí legendární Emil Triner s Fabiíé třídy 7. Desátý je Kačírek.
Čtrnáctá rychlostní zkouška byla pouze volným průjezdem z bezpečnostních důvodů, jelikož byla trať silně znečištěna po havárii Přibyla v RZ 11.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?