Překvapivé vítěze má nakonec Enteria Rally Příbram 2012. Stala se jimi posádka Tarabus - Trunkát s vozem Škoda Fabia S2000.
Nejlépe se na první rychlostní zkoušku dne vyspal Dohnal, když ji vyhrál a dal druhému Krestovi skoro 13 vteřin a upevnil si tím druhé místo. Stejně vlétl do první zkoušky dne Orsák a předstihl Kočího.
V jedenácté rychlostní zkoušce havaroval s C2R2 Přibyl. Zkouška byla zastavena a zrušena od startovního čísla 30.
Ve dvanácté rychlostní zkoušce je nejrychlejší Kresta hned za ním Tarabus a 3 vteřiny za ním Dohnal. Kočí dává dvě vteřiny Orsákovi. Havaroval Kravec, Laurentovi odešla převodovka.
Třináctá rychlostní zkouška a zároveň poslední zkouška soutěže přinesla změny ve vedení. Technická závada zastavila Krestovu Fabii. Tarabus tuto zkoušku vyhrává nasazením Flat - out, druhý čas zajíždí Dohnal a dostává 17,5 vteřiny. O 3,9 se tak stává Tarabus vítězem soutěže. Orsák udržel na sebou Kočího.
Neskutečné páté místo je velkým úspěchem posádky Černý - Kohout s dvoukolkou Citroen DS3 R3T. Šesté místo zajel Hudec, sedmý je Peták s Cliem R3 a osmý Adolf. Výborné deváté místo zajíždí legendární Emil Triner s Fabiíé třídy 7. Desátý je Kačírek.
Čtrnáctá rychlostní zkouška byla pouze volným průjezdem z bezpečnostních důvodů, jelikož byla trať silně znečištěna po havárii Přibyla v RZ 11.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.