Poslední podnik Mediasport MMČR v rally a v rally historických vozidel včera odstartoval v okolí Příbrami.
Do rally odstratovalo 74 posádek. Chybí Odložilík a Běhálek. Kopecký je už mistrem a tak usedl spolu se svým spolujezdcem na sedadlo bezpečnostního vozu.
Druhé místo je už také dáno a je na něm Roman Kresta, pro kterého to bude možná poslední soutěž vůbec. Souboj se tak očekával o místo třetí mezi Pechem a Tarabusem. Tato tajenka se rozhodla už na první rychlostní zkoušce, kde Pech s Uhlem odstoupili na technickou závadu svého Mini. Ve druhé zkoušce se kvůli převodovce poroučí Štajf, ve třetí zkoušce končí Tlusťák.
Loňské vítězné tažení na tratích Rally Příbram
Nejprve se vedení ujal Valoušek s Kostkou. Na šesté rychlostní zkoušce, ale přehnal nájezd do levé zatáčky a jeho Peugeot se jen těsně zastavil před diváckou zónou. Vedení tedy převzal Kresta. Celou první etapu míchá kartami posádka Dohnal - Grega. Jede letos naposled a soutěž si užívá. Tarabus zatím nestíhá.
Ve velkých enkách zuří boj mezi maldíkem Kočím a Orsákem. Po porvní etapě je na tom lépe Kočí. Velké překvapení je šesté místo mistra Evropy Černého s Citroenem DS3RT, tratě sedí i Petákovi, který je osmý. Mezi tyto dvě dvoukolky se vklínil zodpovědně jedoucí Hudec. Do desítky se vešli ještě Adolf a Triner. V první etapě odstroupili také Jelínek s nefunkční převodovkou, motor odešel Barvíkovi a Růžičkovi.
Nestárnoucí Emil opět dokazuje, že je ještě rychlý
Na havárii odstoupil i Smékal a Lichovník. Ve třídě šest vedl témeř celou první etapu Nor Kristiansen s Fabií R2, ale zastavila jej porucha řízení. Nyní tedy vede Polák Janczak s Citreoenm C2R2 Max, 13,4 zpět je Vrkoslav s Fabií R2 a třetí je Srb 46,4. Ve třídě sedm je nelepší jak jinak než Emil Triner. Druhý je Robert Čonka, který ztrácí téměř pět minut, ale soutěž si obrovsky užívá. Třetí je Hodaň, který má ztrátu na druhé místo přes minutu.
Třídě osm vévodí červená Alfa Romeo Martina Rady. Třdu devět vede Bisaha o skoro čtyři minuty před Ballerem.
V historicích nejprve vedl Navrátil s Káňou se Sierrou, lae na sedmé rychlostní zkoušce se poroučelo turbo. Ve vedení MČRHA je tedy 130tka Krejči, druhý je se stejným vozem Hloušek a třetí je Šimůnek s Favoritem. Do cíle první etapy dorazilo padesát posádek. Dnes je na programu šest rychlostních zkoušek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.