Krkonoše zdolány a Rujbr s Nesvadbou míří mezi vinice

rujbr, patrik
rujbr, patrik, foto: Tomáš Brázdil, RallyZone.cz
Ondřej Krajča 20. června 2012 23:32
Sdílej:

Druhý červnový víkend pokračovalo Timeseal Mistrovství ČR ve sprintrally na Rally Krkonoše.

 

Na všechny posádky přichystali pořadatelé celkem devět rychlostních zkoušek v okolí města Trutnov. Na startu nechyběla ani posdáka KRTZ Racing Teamu Patrik Rujbr – Richard Nesvadba na Mitsubishi Lancer Evo X. Do Krkonoš přijel Patrik s Richardem jako průbežně pátá posádka třídy 3 a tuto pozici hodlali udržet i po Krkonoších. „Krkonoše jsem jel poslední dva roky za sebou s Martinem Špaňhelem, ale Patrik jel v Krkonoších poprvé. Oproti loňsku byla jedna RZ zkrácená a dvě byly otočené, takže jsem půlku soutěže znal. Hodně jsme se do Krkonoš těšili a hlavně jsme byli rozjetí, protože startujeme skoro každých čtvnáct dní a taktéž jsme chtěli složit reparát za neúspěšný Krumlov,“ říká před startem soutěže spolujezdec Richard Nesvadba.

Patrik s Richardem vstoupili do soutěže dobře a připsali si tři sedmé časy a jeden pátý, což stačilo na šesté místo ve třídě 3 po prvních čtyřech testech soutěže. „Jeli jsme bez jakéhokoliv problému. S umístěním jsme byli spokojeni, ale do cíle bylo ještě daleko, takže jsme byli rozhodnuti, že jseště zatáhneme. Náš průběžně dobrý výsledek taktéž podpořila dobrá volba pnaumatik,“ říká Patrik Rujbr.

Do hry vstoupilo, stejně jako na Kopné, počasí. Klukům se tentokrát volba pneumatik nepovedla, ale i díky výpadku Martina Hudce obsadil Patrik s Richardem páté místo ve třídě 3 a celkově skončili na pěkném dvanáctém místě celkově. V průběžném hodnocení se kluci posunuli na čtvrté místo v hodnocení produkčních vozů v rallysprintech. „I po servisu jsme zvolili suché pneu, což nebyla dobrá volba, protože se v průběhu soutěže spustil déšť, ale dávali jsme si pozor a s výsledkem jsme spokojeni. Technické tratě v Krkonoších se mi líbily,“ komentuje závěrečnou část závodu Patrik Rujbr.

O tomto víkendu čeká na posádku KRTZ Racing Teamu další soutěž „velkého“ mistrovstí, když je čeká domácí Rally Hustopeče, jenž je známa hlavně díky svým tratím, jenž vedou mezi vinicemi a taktéž se objevují šotolinové úseky. „Hustopeče byly naší první společnou soutěží a to jsme ještě startovali s pronajmutým Mitsubishi, protože Evo X ještě nebyla opravena po havárii na Tríbeči. Jsem zvědav, jak zúročíme naše zkušenosti, které jsme spolu za celý rok nasbírali. Chtěl bych taktéž pozvat všechny fanoušky k tratím a doufám, že se nám podaří zajet dobrý výsledek,“ dodává na závěr Richard Nesvadba.

Dodejme, že první rychlostní zkouška Rally Hustopeče startuje v pátek v 19:47 a Patrik s Richardem odstartují do soutěže se startovním číslem 26.

 

 

 

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.