s hlubokým zármutkem vám musíme oznámit, že ve večerních hodinách po skončení 40. Rallye Český Krumlov zemřel na následky havárie člen posádky startovního čísla 43 spolujezdec Aleš Zimolka. Havárie se stala na rychlostní zkoušce číslo 12 - Malonty 2 v obci Cetviny.
Vážení sportovní přátelé,
s hlubokým zármutkem vám musíme oznámit, že ve večerních hodinách po skončení 40. Rallye Český Krumlov zemřel na následky havárie člen posádky startovního čísla 43 spolujezdec Aleš Zimolka. Havárie se stala na rychlostní zkoušce číslo 12 - Malonty 2 v obci Cetviny.
Po leteckém převozu do nemocnice v Českých Budějovicích Aleš po několika hodinách svůj boj o život bohužel prohrál.
Hluboce cítíme s pozůstalými a týmem a dovolte, abychom jim zatím alespoň takto, vyjádřili upřímnou soustrast.
Jindřich Kuncředitel 40. Rallye Český Krumlov
Redakce serveru RallyZone.CZ tímto vyjadřuje svou upřímnou soustrast všem pozůstalým.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?