Lapdavští budou na Kopné chybět

lapdavský, lukáš
lapdavský, lukáš, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Ondřej Krajča 11. května 2012 11:08
Sdílej:

Do sezóny 2012 vstupovali bratři Lapdavští opět s Peugeotem 207 S2000 a v plánu bylo absolvovat, co nejvíce soutěží u nás v ČR a na Slovensku.

A začátek sezóny začal pro kluky na Valašské Rally, kde obasadili konečné 23. místo a ve třídě 2 jim patřilo deváté místo. Následovala kratší pauza a úvodní soutěž sprintového šampionátu, kterou byla Rally Vrchovina. Zde už to bylo lepší a v cíli třinácté místo celkově a páté ve třídě 2. Na odpočinek nebyl čas, jelikož již týden po Vrchovině započala sezóna rally i na Slovensku. Úvodní soutěž, Rally Prešov,  zvládli Lukáš s Juliusem velmi dobře a v cíli jim patřilo šesté místo absolutně a druhé ve třídě 2.

 

Na Šumavě a v Lužických horách posádka poprvé absentovala, což bylo způsobeno studijními povinnostmi u Lukáše. Každopádně posádka Deštrukprojekt Racing Teamu je přihlášena i na Rallysprint Kopná, kde se nakonec nepředstaví. Hlavím důvodem jsou díly na novou specifikaci Peugeotu, které ještě z Francie nedorazily. „Na díly na novou specifikaci čekáme v podstatě už od února. Ještě v únoru nebo březnu nám přišla odpověď, že nová specifikace bude homologována někdy v dubnu, ale nejprve jim budeme muset poslat podvozek (tlumiče), protože se auto rozšířilo na každé straně o 1 cm. Před Valašskou jsme to neřešili, protože jsme si nemohli dovolit poslat tlumiče a být v obavách jako jsme doposud. Dva týdny po Valašce jsme jeli Vrchovinu a časový prostor mezi soutěžemi byl krátký na to, aby všechno stihli v Peugeotu připravit, takže jsme ještě počkali. Týden po Vrchovině jsme startovali v Prešově a to jsme byli rozhodnutí, že tlumiče jim hned po soutěži odešleme, protože mezi Prešovem a Kopnou bylo dostatek času. Bohužel, doposud nám nepřišlo vůbec nic a náš start na Kopné musíme zrušit. Jsme z toho hodně zklamaní, protože Kopnou známe a rádi tam startujeme. Diváci dokážou vytvořit fantastickou atmosféru. Hodl, to se v rally stává a doufám, že se postavíme na start Rally Tríbeč,“ říká Lukáš Lapdavský.

Posádku Deštrukprojekt Racing Teamu tedy s největší pravděpodobností uvidíme na tratích rychlostních zkoušek „až“ na konci května při Rally Tríbeč.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.