Do sezóny 2012 vstupovali bratři Lapdavští opět s Peugeotem 207 S2000 a v plánu bylo absolvovat, co nejvíce soutěží u nás v ČR a na Slovensku.
A začátek sezóny začal pro kluky na Valašské Rally, kde obasadili konečné 23. místo a ve třídě 2 jim patřilo deváté místo. Následovala kratší pauza a úvodní soutěž sprintového šampionátu, kterou byla Rally Vrchovina. Zde už to bylo lepší a v cíli třinácté místo celkově a páté ve třídě 2. Na odpočinek nebyl čas, jelikož již týden po Vrchovině započala sezóna rally i na Slovensku. Úvodní soutěž, Rally Prešov, zvládli Lukáš s Juliusem velmi dobře a v cíli jim patřilo šesté místo absolutně a druhé ve třídě 2.
Na Šumavě a v Lužických horách posádka poprvé absentovala, což bylo způsobeno studijními povinnostmi u Lukáše. Každopádně posádka Deštrukprojekt Racing Teamu je přihlášena i na Rallysprint Kopná, kde se nakonec nepředstaví. Hlavím důvodem jsou díly na novou specifikaci Peugeotu, které ještě z Francie nedorazily. „Na díly na novou specifikaci čekáme v podstatě už od února. Ještě v únoru nebo březnu nám přišla odpověď, že nová specifikace bude homologována někdy v dubnu, ale nejprve jim budeme muset poslat podvozek (tlumiče), protože se auto rozšířilo na každé straně o 1 cm. Před Valašskou jsme to neřešili, protože jsme si nemohli dovolit poslat tlumiče a být v obavách jako jsme doposud. Dva týdny po Valašce jsme jeli Vrchovinu a časový prostor mezi soutěžemi byl krátký na to, aby všechno stihli v Peugeotu připravit, takže jsme ještě počkali. Týden po Vrchovině jsme startovali v Prešově a to jsme byli rozhodnutí, že tlumiče jim hned po soutěži odešleme, protože mezi Prešovem a Kopnou bylo dostatek času. Bohužel, doposud nám nepřišlo vůbec nic a náš start na Kopné musíme zrušit. Jsme z toho hodně zklamaní, protože Kopnou známe a rádi tam startujeme. Diváci dokážou vytvořit fantastickou atmosféru. Hodl, to se v rally stává a doufám, že se postavíme na start Rally Tríbeč,“ říká Lukáš Lapdavský.
Posádku Deštrukprojekt Racing Teamu tedy s největší pravděpodobností uvidíme na tratích rychlostních zkoušek „až“ na konci května při Rally Tríbeč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.