ON LINE cíl : Mathias Kahle s Kristianem Doerrem a Octavií WRC vítězí v prvním závodě Ecosun MČR ve sprintrally.
Pátá rychlostní zkouška se stala kořistí Miroslava Jakeše, což znamenalo posun na druhé místo.
V šesté rychlostní zkoušce se zadařilo Tomaštíkovi, zkoušku vyhrál. Druhý čas zajíždí Kahle a dostává se do vedení. Sýkora zajel až šestý čas. Havaroval Dawson.
Sedmá zkouška opět kořistí Tomaštíka. Druhý čas zajel Jakeš třetí Kahle a upevnil tak vedení právě před Jakešem ale jen o 2,5 vteřiny. Nedařilo se Dohnalovi s Peugeotem a v absolutním pořadí se před něj dostal Cvrček.
Poslední rychlostní zkoušku Kahle zatáhl a vyhrál ji a tím vyhrál i celou soutěž. Sýkora zajel druhý čas a Jakeš třetí. Pořadí absolutní je opačné, 0,7 vteřiny je lepší Jakeš.
Celkově tedy vítězí Kahle, druhý se ztrátou 5,5 vteřiny je Jakeš, třetí sýkora a čtvrtý Tomaštík. Páté místo vybojoval Tarabus, velmi pěkné šesté místo zaujímá Cvrček. Sedmý je Dohnal, osmý Bujáček. V poslední Rz se na deváté místo dostává Firla a desátý je Trojan.
Do cíle soutěže dorazilo 90 posádek.
Další soutěží je Impromat Rallysprint Kopná 13.-14. května ve Slušovicích
Výsledky v cíli
1. Kahle Matthias / Doerr Christian Škoda Octavia WRC 39:44.92. Jakeš Miroslav / Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +5.53. Sýkora Jan / Škardová M. Mitsubishi Lancer Evo IX +6.34. Tomaštík J. / Vrečka J. Subaru Impreza WRC +14.95. Tarabus J. / Norek Igor Ford Fiesta S2000 +22.06. Cvrček V. / Šálek Ondřej Škoda Octavia WRC +31.67. Dohnal Jan / Grega Tomáš Peugeot 207 S2000 +51.38. Bujáček M. / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX +1:23.49. Firla Lumír / Dresler Pavel Mitsubishi Lancer Evo VII +1:39.510.Trojan Karel / Jůrka Zdeněk Mitsubishi Lancer Evo IX +1:47.7
137 posádek se postavilo na start první soutěže kalendáře Ecosun MČr ve sprintrally v Hrádku nad Nisou.
V první rychlostní zkoušce byl mimo trať Odložilík s Xsarou WRC. První zkoušku vyhrává Valoušek s Fabií WRC následovaný Tarabusem s Fiestou, který dostal na sedmi kilometrech téměř šest vteřin. Dále následuje pořadí, Jakeš, Dohnal, Sýkora Kahle, Tomaštík Bujáček. Odstupuje Trněný pro poruchu spojky Fabie WRC po RZ 1.
Druhou RZ naopak vyhrává Odložilík, který strávil výletem mimo trať na první Rz téměř minutu. Druhý čas na této Rz přidává Tomaštík, Valoušek je třetí, čtvrtý Kahle. Skěvlý pátý čas Věroš Cvrček s Octavií WRC. Po dvou Rz je Jan Černýs DS3 dvanáctý absolutně. Odstupuje Semerád s poruchou motoru.
Ve třetí rychlostní zkoušce přestává fungovat Valouškovi Fabia WRC a odstupuje. Havaruje Pavel Urban s Fabií TDI, po zkoušce odevzdává výkaz Tamrazov s Fiestou S2000. Ve vedení tak je zatím Tomaštík následovaný Jakešem a Kahlem.
Čtvrtou rychlostní zkoušku vyhrává Sýkora před Kahlem. Odstupuje Odložilík s poruchou kola. 27vteřin ztrácí Tomaštík a propadá se až na místo šesté. Moc se nedaří ani Jakešovi, který klesl na místo čtvrté, Tomaštíka předjíždí i Dohnal s Peugeotem 207 S2000. Navrátilec na tratě Rz Trojan je desátý absolutně. Jelínkovi odešla převodovka.
Výsledky po RZ4:
1. Sýkora Jan / Škardová M. Mitsubishi Lancer Evo IX 00:20:46.62. Kahle Matthias / Doerr Christian Škoda Octavia WRC +0.53. Jakeš Miroslav / Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +2.54. Tarabus J. / Norek Igor Ford Fiesta S2000 +2.85. Dohnal Jan / Grega Tomáš Peugeot 207 S2000 +7.16. Tomaštík J. / Vrečka J. Subaru Impreza WRC +9.47. Cvrček V. / Šálek Ondřej Škoda Octavia WRC +14.88. Odložilík R. / Odložilík P. Citroën Xsara WRC +42.99. Bujáček M. / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX +43.110.Trojan Karel / Jůrka Zdeněk Mitsubishi Lancer Evo IX +49.1
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.