Již v pátek 25. března v 17.15 hodin sjede z rampy umístěné na valašskomeziříčském náměstí první posádka úvodního podniku Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky, Bonver Valašské Rally.
Mezi posádkami, které do úvodního podniku MMMČR odstartují, nebude chybět ani nově „vyšperkovaný“ Lancer Evo X posádky Kurka - Müller. Tomáš Kurka, pro kterého bude start na Valašce jeho 27 v Mediasport Mezinárodním mistrovství České republiky, bude chtít napravit své vystoupení z loňského roku. To se mu příliš nevydařilo a ještě za volantem Lanceru IX evoluce odstoupil ve čtvrté rychlostní zkoušce pro poruchu převodovky.
Nový design Lanceru Evo X představil Tomáš Kurka již na lednové Jänner Rally
Do nové sezony a úvodního podniku vstupuje celý tým Kurka Racing odhodlán a také s přepracovaným designem Mitsubishi Lancer Evo X. „Celý tým usilovně pracoval společně s designerskou firmou na novém designu vozu a doufám, že se nový design vozu a týmových barev bude líbit,“ prohlásil Tomáš Kurka. „Budeme dělat všechno proto, abychom dojeli alespoň na bodech,“ uzavřel.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?