Již v pátek 25. března v 17.15 hodin sjede z rampy umístěné na valašskomeziříčském náměstí první posádka úvodního podniku Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky, Bonver Valašské Rally.
Mezi posádkami, které do úvodního podniku MMMČR odstartují, nebude chybět ani nově „vyšperkovaný“ Lancer Evo X posádky Kurka - Müller. Tomáš Kurka, pro kterého bude start na Valašce jeho 27 v Mediasport Mezinárodním mistrovství České republiky, bude chtít napravit své vystoupení z loňského roku. To se mu příliš nevydařilo a ještě za volantem Lanceru IX evoluce odstoupil ve čtvrté rychlostní zkoušce pro poruchu převodovky.
Nový design Lanceru Evo X představil Tomáš Kurka již na lednové Jänner Rally
Do nové sezony a úvodního podniku vstupuje celý tým Kurka Racing odhodlán a také s přepracovaným designem Mitsubishi Lancer Evo X. „Celý tým usilovně pracoval společně s designerskou firmou na novém designu vozu a doufám, že se nový design vozu a týmových barev bude líbit,“ prohlásil Tomáš Kurka. „Budeme dělat všechno proto, abychom dojeli alespoň na bodech,“ uzavřel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.