Roman Kresta s Petrem Grossem absolvovali první porci testovacích kilometrů v rámci přípravy na Valašskou rally, úvodní podnik Mediasport MMČR.
"Bohužel nám nepřálo počasí, ale to jsme brali pozitivně. Podobné podmínky mohou být i na Valašce. Během testu jsem se snažil auto důkladněji poznat ve vztahu k diferenciálům. Vyzkoušeli jsme nejrůznější varianty. Do prvního startu ještě drobně doladíme podvozek a stabilizátory, ale to už budou jen kosmetické změny. S fungováním auta vládne naprostá spokojenost, neobjevil se žádný problém.Najezdili jsme asi šedesát kilometrů, do startu šampionátu ještě nějakou porci přidáme, ale už to nebude nic zásadního.Nyní mechanici fabii rozdělají a znovu složí, aby byl vůz připraven na krátký funkční test těsně před startem závodu. Pro některé mechaniky byla fabie novým nářadím, proto si v průběhu testu vyzkoušeli výměnu převodovky a diferenciálu. Nechceme, aby nás při Valašské rally cokoli zaskočilo," komentoval test Roman Kresta.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?