AKTUALIZACE PO RZ16 - CÍL: Nakonec trochu nečekaného vítěze měla Herkul Rally Příbram. Titul však bere Valoušek.
Fotogalerie Romana Turovského zde
Fotogalerie Tomáše Vodsloně zde
Fotogalerie Martina Trdly zde
Výsledky po RZ16 - cíl:
Poslední podnik letošního Mediasport Mezinárodního mistrovství ČR - Herkul Rally Příbram skončila. Jejími vítězi se stali trochu překvapivě Jaromír Tarabus s Danem Trunkátem. Pavel Valoušek zvolil před poslední sekcí závěrečné etapy "dojížděcí" taktiku, a i přesto že dojel celkově druhý, tak získal svůj premierový titul mistra ČR.
Václav Pech pak dojel v Příbrami třetí, ale ani jemu už nikdo nevezme titul letošního vicemistra.
Herkul Rally Příbram v cíli
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 1:36:04.5 --- 2. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +0,9 3. Pech Václav - Uhel Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +40,2 4. Peták Josef - Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +2:56,5 5. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi +3:49,2 6. Arazim Václav - Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +4:57,1 7. Sýkora Jan - Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer Evo IX +5:19,6 8. Štajf Vojtěch - Dolečková-Ehlová Marcela Subaru Impreza WRX STi +5:52,4 9. Brynda Petr / Palivec Štěpán Renault Clio R3 +7:10,5 10. Landa Daniel - Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer Evo IX +7:39,6
Výsledky po RZ11:
Ze souboje na ostří nože, který probíhal mezi Valouškem a Pechem ve včerejší etapě vychází dnes lépe prvně jmenovaný. Valoušek v první sekci dnešní etapy, která čítala pět rychlostních zkoušek odskočil Pechovi o 25,8 vteřiny a pokud se nic zásadního nestane, dojede si pro svůj premierový titul mistra ČR.
Skvěle se dnes rozjela i průběžně třetí posádka Tarabus - Trunkát. Posádka Fordu Fiesta S2000 si dnes připsala tři vítězství v rychlostních zkouškách a stáhla náskok na druhého Pecha na pouhých 2,3 vteřiny. Smůlu měl naopak Honza Dohnal. Ten se skvěle uvedl ve včerejší etapě při své premieře s vozem S2000. Ani dneska nepodával špatné výkony a celkově držel čtvrtou příčku. V RZ10 však své snažení přehnal a havaroval.
Do cíle letošního Mediasport Mezinárodního Mistrovství ČR v rally už jezdcům chybí absolvovat jen pět rychlostních zkoušek. Po nich bude známa nejrychlejší posádka jak v průběžném pořadí, tak ve všech třídách.
Herkul Rally Příbram po RZ11
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 1:07:26.4 --- 2. Pech Václav - Uhel Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +25,8 3. Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +28,1 4. Štajf Vojtěch - Dolečková-Ehlová Marcela Subaru Impreza WRX STi +2:15,0 5. Peták Josef - Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +2:16,6 6. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi +3:07,9 7. Arazim Václav - Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +3:13,6 8. Sýkora Jan - Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer Evo IX +3:43,4 9. Brynda Petr / Palivec Štěpán Renault Clio R3 +5:00,0 10. Barvík V. / Gabrhelík P. Mitsubishi Lancer Evo IX +5:31,8
Výsledky po RZ6:
Druhá sekce první etapy Herku Rally Příbram se odehrála už bez posádky Roman Kresta - Petr Gross. Letošní jistí druzí vícemistři museli odstoupit před RZ4 pro technickou závadu na diferencialu. Naopak souboj o titul mezi Valouškem a Pechem stále pokračuje. Po první etapě je na tom lépe Valoušek, který má na Pecha náskok 8,6 vteřiny. Navíc získal body za vítězství v etapě.
Třetí příčku drží posádka Tarabu - Trunkát, která si zatím nikým neohrožována jede pro podiové umístění. Naopak velkým a příjemným překvapením soutěže se zdá být posádka Dohnal - Škardová. Dvojice známá z dvoukolek si pro příbramskou soutěž půjčila Krestův Peugeot 207 S2000 a po první etapě ji patří celkové čtvrté místo. Ujíždí tak zatím všem našim enkařům (krom Pecha), ale i Pepíkovi Petákovi, jenž má s technikou S2000 nesrovnatelně více zkušeností.
Herkul Rally Příbram po RZ6
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 39:54.7 --- 2. Pech Václav - Uhel Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +8,6 3. Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +32,1 4. Dohnal Jan - Škardová Martina Peugeot 207 S2000 +1:16,3 5. Štajf Vojtěch - Dolečková - Ehlová Marcela Subaru Impreza WRX STi +1:18,4 6. Orsák Jaroslav - Černoch Jiří Mitsubishi Lancer Evo IX +1:21,4 7. Peták Josef - Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +1:26,1 8. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi +1:30,3 9. Jakeš Miroslav - Jakeš Tomáš Mitsubishi Lancer Evo IX +1:40,7 10. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer Evo IX +1:51,6Výsledky po RZ3:První sekci dnešní etapy Herkul Rally Příbram, posledního podnimu Mediasport Mezinárodního Mistrovství ČR v rally, začala lépe dvojice Valoušek - Hrůza s tovární Fabií S2000. Druhý kandidát na titul Václav Pech se zatím drží na dostřel první příčky. Souboj bude pokračovat trojicí zkoušek, z nichž se převážná část pojede už za tmy. Třetí muž průběžného pořadí MMČR Roman Kresta už předem ohlásil, že se do Příbrami jede už jen svést. Místo tradičního Peugeota 207 S2000 nasadil Mitsubishi Lancer EVO IX a po třech zkouškách mu patří čtvrté místo. Mezi dvoukolkami je zatím nejrychlejší Brinda s Cliem R3.
Herkul Rally Příbram po RZ3
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 19:52,2 --- 2. Pech Václav - Uhel Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +5,2 3. Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +17,8 4. Kresta Roman - Gross Petr Mitsubishi Lancer Evo IX +27,9 5. Štajf Vojtěch - Dolečková - Ehlová Marcela Subaru Impreza WRX STi +35,4 6. Peták Josef - Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +38,5 7. Orsák Jaroslav - Černoch Jiří Mitsubishi Lancer Evo IX +39,9 8. Dohnal Jan - Škardová Martina Peugeot 207 S2000 +48,8 9. Triner Emil - Achsová Kateřina Subaru Impreza STi +49,3 10. Jakeš Miroslav - Jakeš Tomáš Mitsubishi Lancer Evo IX +49,5Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?