Rally Příbram: Vítězem Tarabus, mistrem Valoušek

rally příbram
rally příbram, foto: Eliáš, Petr
RallyZone.cz 24. září 2010 18:53
Sdílej:

AKTUALIZACE PO RZ16 - CÍL: Nakonec trochu nečekaného vítěze měla Herkul Rally Příbram. Titul však bere Valoušek.

Fotogalerie Romana Turovského zde

Fotogalerie Tomáše Vodsloně zde

Fotogalerie Martina Trdly zde

 

Výsledky po RZ16 - cíl:

Poslední podnik letošního Mediasport Mezinárodního mistrovství ČR  - Herkul Rally Příbram skončila. Jejími vítězi se stali trochu překvapivě Jaromír Tarabus s Danem Trunkátem. Pavel Valoušek zvolil před poslední sekcí závěrečné etapy "dojížděcí" taktiku, a i přesto že dojel celkově druhý, tak získal svůj premierový titul mistra ČR.

Václav Pech pak dojel v Příbrami třetí, ale ani jemu už nikdo nevezme titul letošního vicemistra.

 

                                            Herkul Rally Příbram v cíli

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.    Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel  Ford Fiesta S2000 1:36:04.5  ---     2.   Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk  Škoda Fabia S2000   +0,9     3.    Pech Václav - Uhel Petr  Mitsubishi Lancer Evo IX   +40,2     4.   Peták Josef - Benešová Alena  Peugeot 207 S2000 +2:56,5     5.   Triner Emil - Achsová Kateřina  Subaru Impreza STi  +3:49,2     6.   Arazim Václav - Gál Julius   Mitsubishi Lancer Evo IX  +4:57,1     7.   Sýkora Jan - Hůlka Miloš   Mitsubishi Lancer Evo IX  +5:19,6     8.   Štajf Vojtěch - Dolečková-Ehlová Marcela  Subaru Impreza WRX STi   +5:52,4     9.   Brynda Petr / Palivec Štěpán   Renault Clio R3  +7:10,5    10.   Landa Daniel - Novák Jaroslav   Mitsubishi Lancer Evo IX +7:39,6

 

Výsledky po RZ11:

Ze souboje na ostří nože, který probíhal mezi Valouškem a Pechem ve včerejší etapě vychází dnes lépe prvně jmenovaný. Valoušek v první sekci dnešní etapy, která čítala pět rychlostních zkoušek odskočil Pechovi o 25,8 vteřiny a pokud se nic zásadního nestane, dojede si pro svůj premierový titul mistra ČR.

Skvěle se dnes rozjela i průběžně třetí posádka Tarabus - Trunkát. Posádka Fordu Fiesta S2000 si dnes připsala tři vítězství v rychlostních zkouškách a stáhla náskok na druhého Pecha na pouhých 2,3 vteřiny. Smůlu měl naopak Honza Dohnal. Ten se skvěle uvedl ve včerejší etapě při své premieře s vozem S2000. Ani dneska nepodával špatné výkony a celkově držel čtvrtou příčku. V RZ10 však své snažení přehnal a havaroval.

Do cíle letošního Mediasport Mezinárodního Mistrovství ČR v rally už jezdcům chybí absolvovat jen pět rychlostních zkoušek. Po nich bude známa nejrychlejší posádka jak v průběžném pořadí, tak ve všech třídách.

 

                                           Herkul Rally Příbram po RZ11

 

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk  Škoda Fabia S2000 1:07:26.4  ---     2.   Pech Václav - Uhel Petr  Mitsubishi Lancer Evo IX   +25,8     3.   Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel  Ford Fiesta S2000   +28,1     4.   Štajf Vojtěch - Dolečková-Ehlová Marcela  Subaru Impreza WRX STi +2:15,0     5.   Peták Josef - Benešová Alena  Peugeot 207 S2000  +2:16,6     6.   Triner Emil - Achsová Kateřina  Subaru Impreza STi  +3:07,9     7.   Arazim Václav - Gál Julius   Mitsubishi Lancer Evo IX  +3:13,6     8.   Sýkora Jan - Hůlka Miloš   Mitsubishi Lancer Evo IX   +3:43,4     9.   Brynda Petr / Palivec Štěpán   Renault Clio R3  +5:00,0    10.   Barvík V. / Gabrhelík P.   Mitsubishi Lancer Evo IX +5:31,8

 

 

Výsledky po RZ6:

Druhá sekce první etapy Herku Rally Příbram se odehrála už bez posádky Roman Kresta - Petr Gross. Letošní jistí druzí vícemistři museli odstoupit před RZ4 pro technickou závadu na diferencialu. Naopak souboj o titul mezi Valouškem a Pechem stále pokračuje. Po první etapě je na tom lépe Valoušek, který má na Pecha náskok 8,6 vteřiny. Navíc získal body za vítězství v etapě.

Třetí příčku drží posádka Tarabu - Trunkát, která si zatím nikým neohrožována jede pro podiové umístění. Naopak velkým a příjemným překvapením soutěže se zdá být posádka Dohnal - Škardová. Dvojice známá z dvoukolek si pro příbramskou soutěž půjčila Krestův Peugeot 207 S2000 a po první etapě ji patří celkové čtvrté místo. Ujíždí tak zatím všem našim enkařům (krom Pecha), ale i Pepíkovi Petákovi, jenž má s technikou S2000 nesrovnatelně více zkušeností.

 

                                               Herkul Rally Příbram po RZ6

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk  Škoda Fabia S2000 39:54.7  ---     2.   Pech Václav - Uhel Petr  Mitsubishi Lancer Evo IX   +8,6     3.   Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel  Ford Fiesta S2000   +32,1     4.   Dohnal Jan - Škardová Martina  Peugeot 207 S2000 +1:16,3     5.   Štajf Vojtěch - Dolečková - Ehlová Marcela  Subaru Impreza WRX STi  +1:18,4     6.    Orsák Jaroslav - Černoch Jiří  Mitsubishi Lancer Evo IX  +1:21,4     7.   Peták Josef - Benešová Alena  Peugeot 207 S2000    +1:26,1     8.   Triner Emil - Achsová Kateřina  Subaru Impreza STi   +1:30,3     9.   Jakeš Miroslav - Jakeš Tomáš  Mitsubishi Lancer Evo IX +1:40,7    10.   Arazim Václav / Gál Julius   Mitsubishi Lancer Evo IX +1:51,6

Výsledky po RZ3:První sekci dnešní etapy Herkul Rally Příbram, posledního podnimu Mediasport Mezinárodního Mistrovství ČR v rally, začala lépe dvojice Valoušek - Hrůza s tovární Fabií S2000. Druhý kandidát na titul Václav Pech se zatím drží na dostřel první příčky. Souboj bude pokračovat trojicí zkoušek, z nichž se převážná část pojede už za tmy. Třetí muž průběžného pořadí MMČR Roman Kresta už předem ohlásil, že se do Příbrami jede už jen svést. Místo tradičního Peugeota 207 S2000 nasadil Mitsubishi Lancer EVO IX a po třech zkouškách mu patří čtvrté místo. Mezi dvoukolkami je zatím nejrychlejší Brinda s Cliem R3.

                                              Herkul Rally Příbram po RZ3

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk  Škoda Fabia S2000 19:52,2  ---     2.   Pech Václav - Uhel Petr  Mitsubishi Lancer Evo IX   +5,2     3.   Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel  Ford Fiesta S2000   +17,8     4.   Kresta Roman - Gross Petr  Mitsubishi Lancer Evo IX +27,9     5.   Štajf Vojtěch - Dolečková - Ehlová Marcela  Subaru Impreza WRX STi  +35,4     6.   Peták Josef - Benešová Alena  Peugeot 207 S2000  +38,5     7.   Orsák Jaroslav - Černoch Jiří  Mitsubishi Lancer Evo IX   +39,9     8.   Dohnal Jan - Škardová Martina  Peugeot 207 S2000   +48,8     9.   Triner Emil - Achsová Kateřina  Subaru Impreza STi +49,3    10.   Jakeš Miroslav - Jakeš Tomáš  Mitsubishi Lancer Evo IX +49,5
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.