AKTUALIZACE PO RZ12 - CÍL: Posádka Roman Kresta - Petr Gross zvítězila ve třetím podniku Mediasport Mezinárodního mistrovství ČR v rally. Stupně vítězů doplnili Pech a Valoušek.
Výsledky po RZ12 - CÍL:Neuvěřitelnou stíhací jízdu dnes předváděl Pavel Valoušek. Nakonec mu to vyneslo třetí místo v cíli krumlovské soutěže. Vítězem se stal po skvělém výkonu Roman Kresta. Mezi dvojici na vozech S2000 se vklínil Václav Pech s produkčním Mitsubishi.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 1:37:45.2 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +1:10,8 3. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +3:53,4 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +4:14,4 5. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX +4:55,8 6. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +5:19,7 7. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +7:23,8 8. Landa Daniel / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO IX +8:53,1 9. Gassner Hermann / Thannhäuser K. Mitsubishi Lancer Evo X +9:39,5 10. Šlehofer Jan / Soběhart Zbyněk Fiat Punto S1600 +10:43,0Výsledky po RZ9:Roman Kresta a Pavel Valoušek si mezi sebe rozdělili vítězství v dnešníéch rychlostních zkouškách poměrem 2:2. Roman Kresta s Petrem Grossem teď kontrolují první pozici a zdá se že vsadili na jistotu. Naopak Valda se Zdeňkem Hrůzou talčí na pilu a snaží se dohnat včerejší ztrátu způsobenou defektem.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 1:10:03.3 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +32,0 3. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +1:21,3 4. Běhálek Dan / Černohorský Petr Subaru Impreza STi +2:51,0 5. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX +3:37,7 6. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +4:04,2 7. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +4:16,0 8. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +5:28,3 9. Landa Daniel / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO IX +5:56,4 10. Šlehofer Jan / Soběhart Zbyněk Fiat Punto S1600 +4:20,3Výsledky po RZ 5:Smůla v podobě defektu pravé přední pneumatiky potkala Pavla Valouška na zkoušce číslo pět. Pavel se rozhodl měnit gumu v průběhu zkoušky a ztratil tak přes čtyři minuty. Na čele se stále drží Roman Kresta s více než dvacetivteřinovým náskokem na Pecha.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 39:03.6 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +20,1 3. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +53,9 4. Běhálek Dan / Černohorský Petr Subaru Impreza STi +1:33,5 5. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX +2:02,2 6. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +2:32,7 7. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +3:09,1 8. Landa Daniel / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO IX +3:37,8 9. Šlehofer Jan / Soběhart Zbyněk Fiat Punto S1600 +3:52,8 10. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +7:01,5Výsledky po RZ3:Roman Kresta vyhrál obě dvě klasické rychlostní zkoušky první sekce první etapy a dostal se do čela průběžného pořadí. Na druhé místě se drží Valda s Fabií S2000. Oproti předešlým soutěžím jsou dnes rozestupy trochu větší, vše se však odehrává v rámci vteřinek.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 20:28.4 2. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +8,7 3. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +16,3 4. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Ford Fiesta S2000 +41,0 5. Jakeš Miroslav / Jakeš Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX +48,2 6. Běhálek Dan / Černohorský Petr Subaru Impreza STi +49,2 7. Štajf Vojtěch / Ernst Michal Subaru Impreza Sti +59,6 8. Triner Emil / Achsová Kateřina Subaru Impreza Sti +1:11,7 9. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX +1:12,0 10. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +1:13,7Výsledky RZ1:Krátký "vstupní test" do krumlovské soutěže vyhrál Vojtěch Štajf s Michalem Ernstem na sedadle spolujezdce. Opět skvělý vstup do soutěže předvedl mladíček Míra Jakeš, když zajel celkově čtvrtý nejlepší čas.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Štajf Vojtěch / Ernst Michal Subaru Impreza Sti 2:47,7 2. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 +0,2 3. Valoušek Pavel / Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +0,9 4. Jakeš Miroslav / Jakeš Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX +3,6 5. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX +4,4 6. Gassner Hermann / Thannhäuser Karin Mitsubishi Lancer Evo X +6,2 7. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Škoda Fabia S2000 +6,2 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX +6,8 9. Běhálek Dan / Černohorský Petr Subaru Impreza STi +7,1 10. Šlehofer Jan / Soběhart Zbyněk Fiat Punto S1600 +8,7
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?