O uplynulém víkendu se na výstavišti v Litoměřicích konala tradiční výstava automobilů a motocyklů - Tempo 2010. Mezi vystavovanými exponáty byl i Citröen C2 S1600 Lukáše Pondělíčka.
Litoměřický rodák Lukáš Pondělíček prezentoval na Tempu svůj tým, představil Citröena C2 S1600 a fanouškům přiblížil svět automobilových soutěží. Mezi obdivovateli Ponďovi závodničky byli především muži všech věkových kategorií. U vozu byla k vidění i videa z různých závodů v ČR. Nejvíce obdivovatelů měla "cé dvojka" mezi mladými kluky. Hlášky jako "skvěle pomalovaná kára", nebo "to musí jet alespoň dvěstěpade" byly slyšet z úst desetiletých kluků velmi často. A rodiče pak měli co dělat, aby kluky od závoďáku dostali... Nebyl by to Ponďa, aby nevymyslel při společném focení nějakou legrácku. Tady tým dostal za úkol dělat králíčky :-) Pro zasvěcené rally fandy byla k nahlédnutí i historie vozu. Ponďova cé dvojka má velmi bohatou a velmi úspěšnou historii. V roce 2005 s ní Dani Sordo vyhrál světový šampionát juniorů. V roce 2008 obsadil s tímto vozem ve stejném šampionátu Martin Prokop třetí místo a rok později se s vozem stal juniorským mistrem světa.Na dotaz co nového chystá Ponďa pro fanoušky odpověděl, že v současné době se pracuje na novém vzhledu stránek Ponďa Rally Teamu. Máme se na co těšit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?