O uplynulém víkendu se na výstavišti v Litoměřicích konala tradiční výstava automobilů a motocyklů - Tempo 2010. Mezi vystavovanými exponáty byl i Citröen C2 S1600 Lukáše Pondělíčka.
Litoměřický rodák Lukáš Pondělíček prezentoval na Tempu svůj tým, představil Citröena C2 S1600 a fanouškům přiblížil svět automobilových soutěží. Mezi obdivovateli Ponďovi závodničky byli především muži všech věkových kategorií. U vozu byla k vidění i videa z různých závodů v ČR. Nejvíce obdivovatelů měla "cé dvojka" mezi mladými kluky. Hlášky jako "skvěle pomalovaná kára", nebo "to musí jet alespoň dvěstěpade" byly slyšet z úst desetiletých kluků velmi často. A rodiče pak měli co dělat, aby kluky od závoďáku dostali... Nebyl by to Ponďa, aby nevymyslel při společném focení nějakou legrácku. Tady tým dostal za úkol dělat králíčky :-) Pro zasvěcené rally fandy byla k nahlédnutí i historie vozu. Ponďova cé dvojka má velmi bohatou a velmi úspěšnou historii. V roce 2005 s ní Dani Sordo vyhrál světový šampionát juniorů. V roce 2008 obsadil s tímto vozem ve stejném šampionátu Martin Prokop třetí místo a rok později se s vozem stal juniorským mistrem světa.Na dotaz co nového chystá Ponďa pro fanoušky odpověděl, že v současné době se pracuje na novém vzhledu stránek Ponďa Rally Teamu. Máme se na co těšit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?