Martin Semerád se těší do Prahy

Semerád, Martin
Semerád, Martin, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Petr Eliáš 3. prosince 2009 22:49
Sdílej:

Sherlog junior - Martin Semerád se už nemůže dočkat až se odstartuje XV. TipCars Pražský Rallysprint.

Jak jinak, než za ryze domácí závod, lze označit XV. TipCars Pražský Rallysprint pro Martina Semeráda, který má trať strahovské rychlostní zkoušky sotva, coby kamenem dohodil od své školy, gymnázia Jana Keplera na pražském Břevnově. "Na Pražský Rallysprint se určitě těším, i když jsem ještě neměl příležitost se tady svézt. Zatím jsem se jen chodil dívat jak závodí táta a loni jsme v Praze neodjel ani metr. Přijde se podívat určitě hodně kamarádů, známých a partnerů týmu, a je to ideální příležitost všem poděkovat za podporu, kterou nám v sezóně věnovali. Náš tým se každý rok snaží svézt někoho, kdo nemá s rally příliš zkušeností a chtěl by do něj trochu proniknout a letos tento úkol zůstal kvůli tátově absenci na mě. Jako spolujezdce tedy povezu pana Tomáše Šilhánka, kterého motoristický sport velmi baví, i když se zatím jedná hlavně o motorky. Chceme mu ukázat, že rally je opravdu tou královskou disciplínou motorsportu,“ prozrazuje Martin Semerád. Jak již Martin naznačil, letos bude na Pražském Rallysprintu chybět jeho táta - Josef Semerád, který vždy patří mezi velké baviče diváků. Co stálo za tím, že Josef zůstane jen v servisním zázemí týmu? "Ve snaze připravit malé překvapení pro diváky jsme to trochu překombinovali. Na sprint jsme půjčili všechny naše auta zákazníkům a na mě už žádné nezbylo. Máme ale ve zvyku držet slovo, a tak jsme to našim zákazníkům nechtěli na poslední chvíli odříct.  Měli jsme v záloze překvapení v podobě Subaru Impreza WRC z Holandska, se kterým by jel Máca. Jednalo se o auto po Colinu McRae a moc jsme se s ním tady chtěli ukázat. Bohužel jsme se týden před soutěží dozvěděli, že tým auto bohužel nestihne připravit. Na mě tedy zůstala role managera a budu se věnovat našim fanouškům, zákazníkům a partnerům týmu, kterých se přijde podívat určitě hodně," vysvětluje Josef Semerád. S vozy Sherlog Racingu připravovanými na Žebráku odstartuje Jirka Petrášek, který se v poslední době prezentoval převážně s historickým Opelem Ascona, a do druhého, a jemu velmi dobře známého myšáka, usedne Petr Hozák. Sherlog Racingu se bohužel nepovedlo zajistit start Martina Semeráda v atraktivním WRC, ale díky jeho mládí k tomu bude ještě dost příležitostí v budoucnu. Třeba už za rok. Zatím budeme sledovat, jak to mladému bouřlivákovi za volantem silného Mitsubishi půjde mezi pražskými obrubníky.   Sherlog Racing zve všechny fanoušky rally k návštěvě XV. TipCars Pražského Rallysprintu, k návštěvě rychlostních zkoušek a servisního zázemí týmu, kde se můžou ohřát horkým čajem, nebo kávou. A týmové přání na závěr: Myslete na svou bezpečnost !

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.