Martin Semerád se těší do Prahy

Semerád, Martin
Semerád, Martin, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Petr Eliáš 3. prosince 2009 22:49
Sdílej:

Sherlog junior - Martin Semerád se už nemůže dočkat až se odstartuje XV. TipCars Pražský Rallysprint.

Jak jinak, než za ryze domácí závod, lze označit XV. TipCars Pražský Rallysprint pro Martina Semeráda, který má trať strahovské rychlostní zkoušky sotva, coby kamenem dohodil od své školy, gymnázia Jana Keplera na pražském Břevnově. "Na Pražský Rallysprint se určitě těším, i když jsem ještě neměl příležitost se tady svézt. Zatím jsem se jen chodil dívat jak závodí táta a loni jsme v Praze neodjel ani metr. Přijde se podívat určitě hodně kamarádů, známých a partnerů týmu, a je to ideální příležitost všem poděkovat za podporu, kterou nám v sezóně věnovali. Náš tým se každý rok snaží svézt někoho, kdo nemá s rally příliš zkušeností a chtěl by do něj trochu proniknout a letos tento úkol zůstal kvůli tátově absenci na mě. Jako spolujezdce tedy povezu pana Tomáše Šilhánka, kterého motoristický sport velmi baví, i když se zatím jedná hlavně o motorky. Chceme mu ukázat, že rally je opravdu tou královskou disciplínou motorsportu,“ prozrazuje Martin Semerád. Jak již Martin naznačil, letos bude na Pražském Rallysprintu chybět jeho táta - Josef Semerád, který vždy patří mezi velké baviče diváků. Co stálo za tím, že Josef zůstane jen v servisním zázemí týmu? "Ve snaze připravit malé překvapení pro diváky jsme to trochu překombinovali. Na sprint jsme půjčili všechny naše auta zákazníkům a na mě už žádné nezbylo. Máme ale ve zvyku držet slovo, a tak jsme to našim zákazníkům nechtěli na poslední chvíli odříct.  Měli jsme v záloze překvapení v podobě Subaru Impreza WRC z Holandska, se kterým by jel Máca. Jednalo se o auto po Colinu McRae a moc jsme se s ním tady chtěli ukázat. Bohužel jsme se týden před soutěží dozvěděli, že tým auto bohužel nestihne připravit. Na mě tedy zůstala role managera a budu se věnovat našim fanouškům, zákazníkům a partnerům týmu, kterých se přijde podívat určitě hodně," vysvětluje Josef Semerád. S vozy Sherlog Racingu připravovanými na Žebráku odstartuje Jirka Petrášek, který se v poslední době prezentoval převážně s historickým Opelem Ascona, a do druhého, a jemu velmi dobře známého myšáka, usedne Petr Hozák. Sherlog Racingu se bohužel nepovedlo zajistit start Martina Semeráda v atraktivním WRC, ale díky jeho mládí k tomu bude ještě dost příležitostí v budoucnu. Třeba už za rok. Zatím budeme sledovat, jak to mladému bouřlivákovi za volantem silného Mitsubishi půjde mezi pražskými obrubníky.   Sherlog Racing zve všechny fanoušky rally k návštěvě XV. TipCars Pražského Rallysprintu, k návštěvě rychlostních zkoušek a servisního zázemí týmu, kde se můžou ohřát horkým čajem, nebo kávou. A týmové přání na závěr: Myslete na svou bezpečnost !

Témata:
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.