Jak dopadlo Mediasport MMČR?

rally bohemia
rally bohemia, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Josef Janoušek 21. října 2009 15:16
Sdílej:

Je dobojováno. Mediasport Mezinárodní mistrovství České republiky skončilo poslední soutěží a i když jsou výsledky zatím neoficiální, pojďme si projít celkové pořadí i pořadí v jednotlivých třídách.

 

Začněme tím nejcennějším,  vítězstvím v celkovém pořadí Mediasport MMČR v rally. Vítězství obhájil Roman Kresta, ale jen velmi těsně před Václavem Pechem a třetím Janem Kopeckým, který absolvoval jen tři soutěže.

 

Celkové pořadí Mediasport MMČR1.    Roman Kresta – Petr Gross Peugeot 207 S2000            2.    Václav Pech – Petr Uhel Mitsubishi Lancer Evo IX3.    Jan Kopecký – Petr Starý        Škoda Fabia S20004.    Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza    Pavel    Mitsubishi Lancer Evo IX5.    Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát    Fiat Grande Punto Abarth S20006.    Juho Hänninen – Mikko Markkula     Škoda Fabia S20007.    Vojtěch Štajf – Michal Ernst        Subaru Impreza Sti N148.    Ing. Václav Arazim – Julius Gál        Mitsubishi Lancer Evo IX9.    Josef Peták – Alena Benešová        Peugeot 207 S200010.  Daniel Běhálek – Petr Černohorský    Subaru Impreza Sti N12V celkovém pořadí tahal Václav Pech za kratší konec. Vše si ale vynahradil i díky bonusovým bodům z jednotlivých etap vítězstvím ve skupině N a třídě N4, kdy z prvního místa „sesadil" Romana Krestu. Třetí se opět umístil Jan Kopecký.Skupina N+ třída N41.    Václav Pech – Petr Uhel            Mitsubishi Lancer Evo IX2.    Roman Kresta – Petr Gross         Peugeot 207 S20003.    Jan Kopecký – Petr Starý        Škoda Fabia S20004.    Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza    Pavel    Mitsubishi Lancer Evo IX5.    Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát    Fiat Grande Punto Abarth S20006.    Juho Hänninen – Mikko Markkula     Škoda Fabia S20007.    Vojtěch Štajf – Michal Ernst        Subaru Impreza Sti N148.    Ing. Václav Arazim – Julius Gál        Mitsubishi Lancer Evo IX9.    Josef Peták – Alena Benešová        Peugeot 207 S200010.  Daniel Běhálek – Petr Černohorský    Subaru Impreza Sti N12Třídě N3 kraloval Egon Smékal, který když dojel do cíle, tak pokaždé zvítězil. Druhou příčku opanoval Martin Rada a třetí Josef Čermák.Třída N31.    Egon Smékal – Jan Mastacan        Honda Civic Type R2.    Martin Rada – Roman Petr        Alfa Romeo 1473.    Josef Čermák – Anna Maťková        Renault Clio Sport4.    Petr Křížek – Petr Chlup            Honda Civic Type R5.    Robert Vodička – Karel Hédl        Honda Civic Type RVe třídě N2 byly k vidění jen vozy japonské Hondy a s nejvyšším počtem bodů mezi nimi kraloval Jan Jakubec, před Ondřejem Blaťákem a Václavem Dunovským.Třída N21.    Jan Jakubec – Pavel Kačerovský        Honda Civic 1,6 VTi2.    Ondřej Blaťák – Jakub Wagner        Honda Civic 1,6 VTi3.    Václav Dunovský – David Šmeidler    Honda Civic 1,6 VTi4.    Daniel Vladyka – Igor Norek        Honda Civic 1,6 VTi5.    Petr Pelech – Michaela Urbášková    Honda Civic 1,6 VTi6.    Michael Bartončík – Michal Mrlina    Honda Civic 1,6 VTiV nejslabší třídě „sériových vozů“ byla klasifikována jen jediná posádka Michal Kravec – Ivan Krčma, jelikož jeho konkurent a ještě junior Jakub Urban nedokončil ani jedinou soutěž.Třída N11.    Michal Kravec – Ivan Krčma        Škoda FabiaDvoukolkám kraloval Antonín Tlusťák, který dával přednost startům v Evropě, ale pokud se na startu domácího mistráku objevil, dokázal být nejrychlejší. Druhé místo patří Milanu Kneifelovi a třetí Janu Šlehoferovi.

2WD1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S16002.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S16003.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S16004.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max5.    Jan Sýkora – Vít Houšť             Renault Clio R36.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S160007.    Jiří Trojan  - Eva Trojanová        Renault Clio R38.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S16009.    Libor Šašek – Stanislav Viktora        Škoda Fabia10.   Egon  Smékal – Jan Mastacan         Honda Civic Type RStejné pořadí můžeme vidět i v celkové klasifikaci skupiny A.Skupina A1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S16002.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S16003.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S16004.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max5.    Jan Sýkora – Vít Houšť             Renault Clio R36.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S160007.    Jiří Trojan  - Eva Trojanová        Renault Clio R38.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S16009.    Egon  Smékal – Jan Mastacan         Honda Civic Type R10.  Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec    Renault Clio R3V nejsilnější Ačkové třídě se bojovalo až do poslední rychlostní zkoušky. Nakonec se z prvního místa  radoval Jiří Trojan před Janem Vaňáčem a Janem Sýkorou na totožných vozech Renault Clio R3. Třída A71.    Jiří Trojan – Eva Trojanová        Renault Clio R32.    Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec    Renault Clio R33.    Jan Sýkora – Vít Houšť            Renault Clio R34.    David Tomek – Marek Zeman        Renault Clio R35.    Jiří Kulhan  - Richard nesvadba        Škoda Fabia RS TDI6.    Josef Dvořák – Jan  Slavík         Škoda Fabia RS TDI7.    Pavel Musil – Jiří Skořepa         Škoda Fabia TDI8.    Miroslav Fišer – Hynek Středa        Ford Fiesta RSTřídě A6 opět kraloval Antonín Tlusťák s C2 od Citroenu, před Milanem Kneifelem, který na poslední soutěži vytěžil z výpadku Lukáše Pondělíčka.Třída A61.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S16002.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S16003.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max4.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S160005.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S16006.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S16007.    Tomáš Pletka – Petr Novák         Citroen C2 R28.    Michal Ballay – Tomáš Plachý        Citroen C2 R2 Max9.    Antonín Matys – Aleš vaněček         Citroen C2 R2 Max10.   Lukasz Habaj – Jacek Spentany        Citroen C2 R2 MaxNejslabší třídu Ačkových soutěžních speciálů opanoval Vlastimil Hodaň s již legendární Škodou Felicia Kit Car. Druhé a třetí místo patřilo Liboru Šaškovi a Vladislavu Bernatíkovi s novějšími, ale ne tak výkonnými Fabiemi.Třída A51.    Vlastimil Hodaň – František Poláček    Škoda Felicia 1,4 Kit-Car2.    Libor Šašek – Stanislav Viktora        Škoda Fabia3.    Vladislav Bernatík – Petr Machaň     Škoda Fabia 16V4.    František Markvart – René Kilian    Škoda Fabia5.    Jiří Janecký – Milan Pokorný        Škoda Fabia6.    Milan Zeman – Jaroslav Vytasil        Škoda Fabia7.    Pavel Mika – Karel Žáček        Škoda Fabia

Témata:
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.