Jak dopadlo Mediasport MMČR?

rally bohemia
rally bohemia, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Josef Janoušek 21. října 2009 15:16
Sdílej:

Je dobojováno. Mediasport Mezinárodní mistrovství České republiky skončilo poslední soutěží a i když jsou výsledky zatím neoficiální, pojďme si projít celkové pořadí i pořadí v jednotlivých třídách.

 

Začněme tím nejcennějším,  vítězstvím v celkovém pořadí Mediasport MMČR v rally. Vítězství obhájil Roman Kresta, ale jen velmi těsně před Václavem Pechem a třetím Janem Kopeckým, který absolvoval jen tři soutěže.

 

Celkové pořadí Mediasport MMČR1.    Roman Kresta – Petr Gross Peugeot 207 S2000            2.    Václav Pech – Petr Uhel Mitsubishi Lancer Evo IX3.    Jan Kopecký – Petr Starý        Škoda Fabia S20004.    Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza    Pavel    Mitsubishi Lancer Evo IX5.    Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát    Fiat Grande Punto Abarth S20006.    Juho Hänninen – Mikko Markkula     Škoda Fabia S20007.    Vojtěch Štajf – Michal Ernst        Subaru Impreza Sti N148.    Ing. Václav Arazim – Julius Gál        Mitsubishi Lancer Evo IX9.    Josef Peták – Alena Benešová        Peugeot 207 S200010.  Daniel Běhálek – Petr Černohorský    Subaru Impreza Sti N12V celkovém pořadí tahal Václav Pech za kratší konec. Vše si ale vynahradil i díky bonusovým bodům z jednotlivých etap vítězstvím ve skupině N a třídě N4, kdy z prvního místa „sesadil" Romana Krestu. Třetí se opět umístil Jan Kopecký.Skupina N+ třída N41.    Václav Pech – Petr Uhel            Mitsubishi Lancer Evo IX2.    Roman Kresta – Petr Gross         Peugeot 207 S20003.    Jan Kopecký – Petr Starý        Škoda Fabia S20004.    Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza    Pavel    Mitsubishi Lancer Evo IX5.    Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát    Fiat Grande Punto Abarth S20006.    Juho Hänninen – Mikko Markkula     Škoda Fabia S20007.    Vojtěch Štajf – Michal Ernst        Subaru Impreza Sti N148.    Ing. Václav Arazim – Julius Gál        Mitsubishi Lancer Evo IX9.    Josef Peták – Alena Benešová        Peugeot 207 S200010.  Daniel Běhálek – Petr Černohorský    Subaru Impreza Sti N12Třídě N3 kraloval Egon Smékal, který když dojel do cíle, tak pokaždé zvítězil. Druhou příčku opanoval Martin Rada a třetí Josef Čermák.Třída N31.    Egon Smékal – Jan Mastacan        Honda Civic Type R2.    Martin Rada – Roman Petr        Alfa Romeo 1473.    Josef Čermák – Anna Maťková        Renault Clio Sport4.    Petr Křížek – Petr Chlup            Honda Civic Type R5.    Robert Vodička – Karel Hédl        Honda Civic Type RVe třídě N2 byly k vidění jen vozy japonské Hondy a s nejvyšším počtem bodů mezi nimi kraloval Jan Jakubec, před Ondřejem Blaťákem a Václavem Dunovským.Třída N21.    Jan Jakubec – Pavel Kačerovský        Honda Civic 1,6 VTi2.    Ondřej Blaťák – Jakub Wagner        Honda Civic 1,6 VTi3.    Václav Dunovský – David Šmeidler    Honda Civic 1,6 VTi4.    Daniel Vladyka – Igor Norek        Honda Civic 1,6 VTi5.    Petr Pelech – Michaela Urbášková    Honda Civic 1,6 VTi6.    Michael Bartončík – Michal Mrlina    Honda Civic 1,6 VTiV nejslabší třídě „sériových vozů“ byla klasifikována jen jediná posádka Michal Kravec – Ivan Krčma, jelikož jeho konkurent a ještě junior Jakub Urban nedokončil ani jedinou soutěž.Třída N11.    Michal Kravec – Ivan Krčma        Škoda FabiaDvoukolkám kraloval Antonín Tlusťák, který dával přednost startům v Evropě, ale pokud se na startu domácího mistráku objevil, dokázal být nejrychlejší. Druhé místo patří Milanu Kneifelovi a třetí Janu Šlehoferovi.

2WD1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S16002.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S16003.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S16004.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max5.    Jan Sýkora – Vít Houšť             Renault Clio R36.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S160007.    Jiří Trojan  - Eva Trojanová        Renault Clio R38.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S16009.    Libor Šašek – Stanislav Viktora        Škoda Fabia10.   Egon  Smékal – Jan Mastacan         Honda Civic Type RStejné pořadí můžeme vidět i v celkové klasifikaci skupiny A.Skupina A1.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S16002.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S16003.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S16004.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max5.    Jan Sýkora – Vít Houšť             Renault Clio R36.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S160007.    Jiří Trojan  - Eva Trojanová        Renault Clio R38.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S16009.    Egon  Smékal – Jan Mastacan         Honda Civic Type R10.  Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec    Renault Clio R3V nejsilnější Ačkové třídě se bojovalo až do poslední rychlostní zkoušky. Nakonec se z prvního místa  radoval Jiří Trojan před Janem Vaňáčem a Janem Sýkorou na totožných vozech Renault Clio R3. Třída A71.    Jiří Trojan – Eva Trojanová        Renault Clio R32.    Judr. Jan Vaňáč – Štěpán Palivec    Renault Clio R33.    Jan Sýkora – Vít Houšť            Renault Clio R34.    David Tomek – Marek Zeman        Renault Clio R35.    Jiří Kulhan  - Richard nesvadba        Škoda Fabia RS TDI6.    Josef Dvořák – Jan  Slavík         Škoda Fabia RS TDI7.    Pavel Musil – Jiří Skořepa         Škoda Fabia TDI8.    Miroslav Fišer – Hynek Středa        Ford Fiesta RSTřídě A6 opět kraloval Antonín Tlusťák s C2 od Citroenu, před Milanem Kneifelem, který na poslední soutěži vytěžil z výpadku Lukáše Pondělíčka.Třída A61.    Antonín Tlusťák – Jan Škaloud        Citroen C2 S16002.    Milan Kneifl – Radim Strnad        Suzuki Ignis S16003.    Lukáš Pondělíček – Pavel Dresler    Citroen C2 R2 Max4.    Jiří Skoupil – Tomáš Singer        Fiat Punto S160005.    Jiří Vlček – Martin Vlček        Peugeot 206 S16006.    Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart        Fiat Punto S16007.    Tomáš Pletka – Petr Novák         Citroen C2 R28.    Michal Ballay – Tomáš Plachý        Citroen C2 R2 Max9.    Antonín Matys – Aleš vaněček         Citroen C2 R2 Max10.   Lukasz Habaj – Jacek Spentany        Citroen C2 R2 MaxNejslabší třídu Ačkových soutěžních speciálů opanoval Vlastimil Hodaň s již legendární Škodou Felicia Kit Car. Druhé a třetí místo patřilo Liboru Šaškovi a Vladislavu Bernatíkovi s novějšími, ale ne tak výkonnými Fabiemi.Třída A51.    Vlastimil Hodaň – František Poláček    Škoda Felicia 1,4 Kit-Car2.    Libor Šašek – Stanislav Viktora        Škoda Fabia3.    Vladislav Bernatík – Petr Machaň     Škoda Fabia 16V4.    František Markvart – René Kilian    Škoda Fabia5.    Jiří Janecký – Milan Pokorný        Škoda Fabia6.    Milan Zeman – Jaroslav Vytasil        Škoda Fabia7.    Pavel Mika – Karel Žáček        Škoda Fabia

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.