Je tady vyhodnocení čtvrtého kola soutěže a vypsání kola pátého. To se bude týkat šampionátu WRC.
Čtvrté kolo soutěže se vztahovalo k Rally Bohemia 2009. Soutěž se do historie zapíše drastickým krácením tratě v důsledku sněhové kalamity, ale taky vítězstvím Juho Hänninena. Finský jezdec vypálil rybník všem domácím jezdcům a vyhrál. My jsem se vás ve čtvrtém kole ptali na tip na nejlepšího muže s Vozem Škoda Fabia S2000. Po zkrácení soutěže sice neodstartoval Pavel Valoušek, ani Štěpán Vojtěch, ale my jsme se rozhodli soutěž přeci jen vypsat. Vaše tipy byly tentokrát velmi jednotné. Většina z vás favorizovala Jana Kopeckého. Na Juho Hänninena vsadili jen dva z vás a tak tentokrát máme vítěze jen dva, místo klasických pěti. Tady jsou jejich jména:Vratislav KalaPavlína KubasováVýhercům gratulujeme a posíláme trička Rallyzone.cz.Páté kolo soutěže se bude tentokráte vázat k poslednímu podniku Mistrovství světa (WRC) Britské Rally. V té svede boj o celkové vítězství v šampionátu dvojice Sebastien Loeb a Mikko Hirvonen. My se ptáme, jaký je váš tip na letošního světového šampiona.Tipněte si, kdo se stane světovým šampionem v automobilových soutěžích pro rok 2009.Své tipy posílejte na emailovou adresu soutez@rallyzone.cz. Pravidla soutěže naleznete zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.