SevenOaks Rally Příbram: Pech vítězem

barum rally zlín
barum rally zlín, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
RallyZone.cz 18. září 2009 16:26
Sdílej:

CÍl: Václav Pech s Petrem Uhlem vyhráli zaslouženě soutěž v Příbrami. Dvoukolky vyhrál Tlusťák.

Aktuality:

12:58: Dopředu se dostal Arazim, naopak klesl Běhálek, ale rozdíly jsou minimální. V poháru Citroen měl Pondělíček defekt a proto mu Antotnín Matys ujel a zaslouženě vede.

23: 03 Krestovi na pátém testu odešel motor. Pavel Valoušek se Zdeňkem Hrůzou skončili už ve druhé rz, když se jim rozpadl diferenciál. Robert Achs urazil na čtvrté rychlostní zkoušce kolo. Ze stejného důvodu odstoupil i Trojan, ale o rz dříve.

V soutěži pokračuje 47 posádek.

Třídu A5 vede Libor Šašek. V poháru Citroen prozatím vede Antonín Matys, o téměř třináct vteřin před Lukášem Pondělíčkem.

Nejslabší en jedničky vede jediný zástupce - Michal Kravec, enkové šestnáctistovky Jakubec.

 Do boje o body do Mediasport MMČR se zapojí celkem 61 posádek, na které čeká osmnáct rychlostních zkoušek o celkové délce 170,01 km. Z favoritů, kteří mohou nějakým způsobem zasáhnout do bojů o nejvyšší příčky, chybí jen Roman Odložílík s Peugeotem 207 S2000. Dalších 19 posádek se na start postaví, aby bojovali o body do MČR historiků.

Jak budou boje v obou šampionátech probíhat, můžete opět sledovat s námi v online zpravodajství.

  Výsledky po RZ 18 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 1:31:22,8 - - -       2.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000 +50,2     3.   Peták Josef / Benešová Alena    Peugeot 207 S2000    +1:21,4     4.   Běhálek Daniel / Černohorský Petr  Subaru Impreza Sti / N4   +2:00,0     5.   Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:14,6     6.   Jelínek Jan / Kotěna Miroslav  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:38,4     7.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4 +3:40,7     8.   Mifka Radek / Plachý Tomáš  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +4:21,8     9.   Tlusťák Antonín / Škaloud Jan  Citroen C2 S1600 / A6 +4:37,0    10.   Dohnal Jan / Latif Billy   Renault Clio S1600 / A6 +4:46,9

Výsledky po RZ 14 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 1:12:12,5 - - -       2.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000 +17,5     3.   Peták Josef / Benešová Alena    Peugeot 207 S2000    +1:07,1     4.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4   +1:34,5     5.  Běhálek Daniel / Černohorský Petr  Subaru Impreza Sti / N4 +1:59,5     6.   Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:00,3     7.   Jelínek Jan / Kotěna Miroslav  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:16,1     8.   Mifka Radek / Plachý Tomáš  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:34,7     9.   Tlusťák Antonín / Škaloud Jan  Citroen C2 S1600 / A6 +3:51,7    10.   Dohnal Jan / Latif Billy   Renault Clio S1600 / A6 +4:04,9

 

 

Výsledky po RZ 10 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000 53:14,6 - - -       2.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3,2     3.   Peták Josef / Benešová Alena    Peugeot 207 S2000    +36,2     4.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4   +1:04,9     5.    Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:31,4     6.   Jelínek Jan / Kotěna Miroslav  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:33,8     7.   Běhálek Daniel / Černohorský Petr  Subaru Impreza Sti / N4 +1:40,2     8.   Mifka Radek / Plachý Tomáš  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:39,8     9.   Tlusťák Antonín / Škaloud Jan  Citroen C2 S1600 / A6 +2:43,1    10.   Dohnal Jan / Latif Billy   Renault Clio S1600 / A6 +3:02,7

  Výsledky po RZ6 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000 33:53,8 - - -       2.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +7,5     3.   Peták Josef / Benešová Alena    Peugeot 207 S2000    +27,5     4.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4   +32,3     5.   Běhálek Daniel / Černohorský Petr  Subaru Impreza Sti / N4  +46,9     6.   Jelínek Jan / Kotěna Miroslav  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +53,7     7.   Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +59,1     8.   Tlusťák Antonín / Škaloud Jan  Citroen C2 S1600 / A6 +1:29,8     9.   Mifka Radek / Plachý Tomáš  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:32,8    10.   Šlehofer Jan / Soběhart Zbyněk  Fiat Punto S 1600 / A6 +1:55,4

 

Výsledky po RZ3 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího)     1.   Kresta Roman / Gross Petr  Peugeot 207 S2000 / N4 16:42.2 - - -       2.   Pech Václav / Uhel Petr  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +10.7     3.   Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel  Fiat Grande Punto S2000    +13,6     4.   Peták Josef / Benešová Alena    Peugeot 207 S2000   +15,8     5.   Štajf Vojtěch  / Dolečková Marcela  Subaru Impreza Sti / N4 +20,2     6.   Jelínek Jan / Kotěna Miroslav  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +31,0     7.   Běhálek Daniel / Černohorský Petr  Subaru Impreza Sti / N4  +31,9     8.   Mifka Radek / Plachý Tomáš  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +35,0     9.   Arazim Václav / Gál Julius  Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +35,3    10.   Triner Emil / Achsová Kateřina  Subaru Impreza Sti / N4 +41,6

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.