CÍl: Václav Pech s Petrem Uhlem vyhráli zaslouženě soutěž v Příbrami. Dvoukolky vyhrál Tlusťák.
Aktuality:
12:58: Dopředu se dostal Arazim, naopak klesl Běhálek, ale rozdíly jsou minimální. V poháru Citroen měl Pondělíček defekt a proto mu Antotnín Matys ujel a zaslouženě vede.
23: 03 Krestovi na pátém testu odešel motor. Pavel Valoušek se Zdeňkem Hrůzou skončili už ve druhé rz, když se jim rozpadl diferenciál. Robert Achs urazil na čtvrté rychlostní zkoušce kolo. Ze stejného důvodu odstoupil i Trojan, ale o rz dříve.
V soutěži pokračuje 47 posádek.
Třídu A5 vede Libor Šašek. V poháru Citroen prozatím vede Antonín Matys, o téměř třináct vteřin před Lukášem Pondělíčkem.
Nejslabší en jedničky vede jediný zástupce - Michal Kravec, enkové šestnáctistovky Jakubec.
Do boje o body do Mediasport MMČR se zapojí celkem 61 posádek, na které čeká osmnáct rychlostních zkoušek o celkové délce 170,01 km. Z favoritů, kteří mohou nějakým způsobem zasáhnout do bojů o nejvyšší příčky, chybí jen Roman Odložílík s Peugeotem 207 S2000. Dalších 19 posádek se na start postaví, aby bojovali o body do MČR historiků.
Jak budou boje v obou šampionátech probíhat, můžete opět sledovat s námi v online zpravodajství.
Výsledky po RZ 18 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 1:31:22,8 - - - 2. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 +50,2 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +1:21,4 4. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +2:00,0 5. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:14,6 6. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:38,4 7. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +3:40,7 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +4:21,8 9. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroen C2 S1600 / A6 +4:37,0 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 / A6 +4:46,9
Výsledky po RZ 14 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 1:12:12,5 - - - 2. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 +17,5 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +1:07,1 4. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +1:34,5 5. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +1:59,5 6. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:00,3 7. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:16,1 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:34,7 9. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroen C2 S1600 / A6 +3:51,7 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 / A6 +4:04,9
Výsledky po RZ 10 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 53:14,6 - - - 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3,2 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +36,2 4. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +1:04,9 5. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:31,4 6. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:33,8 7. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +1:40,2 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:39,8 9. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroen C2 S1600 / A6 +2:43,1 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 / A6 +3:02,7
Výsledky po RZ6 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 33:53,8 - - - 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +7,5 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +27,5 4. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +32,3 5. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +46,9 6. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +53,7 7. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +59,1 8. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroen C2 S1600 / A6 +1:29,8 9. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:32,8 10. Šlehofer Jan / Soběhart Zbyněk Fiat Punto S 1600 / A6 +1:55,4
Výsledky po RZ3 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 / N4 16:42.2 - - - 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +10.7 3. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 +13,6 4. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +15,8 5. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +20,2 6. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +31,0 7. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +31,9 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +35,0 9. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +35,3 10. Triner Emil / Achsová Kateřina Subaru Impreza Sti / N4 +41,6
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?