CÍl: Václav Pech s Petrem Uhlem vyhráli zaslouženě soutěž v Příbrami. Dvoukolky vyhrál Tlusťák.
Aktuality:
12:58: Dopředu se dostal Arazim, naopak klesl Běhálek, ale rozdíly jsou minimální. V poháru Citroen měl Pondělíček defekt a proto mu Antotnín Matys ujel a zaslouženě vede.
23: 03 Krestovi na pátém testu odešel motor. Pavel Valoušek se Zdeňkem Hrůzou skončili už ve druhé rz, když se jim rozpadl diferenciál. Robert Achs urazil na čtvrté rychlostní zkoušce kolo. Ze stejného důvodu odstoupil i Trojan, ale o rz dříve.
V soutěži pokračuje 47 posádek.
Třídu A5 vede Libor Šašek. V poháru Citroen prozatím vede Antonín Matys, o téměř třináct vteřin před Lukášem Pondělíčkem.
Nejslabší en jedničky vede jediný zástupce - Michal Kravec, enkové šestnáctistovky Jakubec.
Do boje o body do Mediasport MMČR se zapojí celkem 61 posádek, na které čeká osmnáct rychlostních zkoušek o celkové délce 170,01 km. Z favoritů, kteří mohou nějakým způsobem zasáhnout do bojů o nejvyšší příčky, chybí jen Roman Odložílík s Peugeotem 207 S2000. Dalších 19 posádek se na start postaví, aby bojovali o body do MČR historiků.
Jak budou boje v obou šampionátech probíhat, můžete opět sledovat s námi v online zpravodajství.
Výsledky po RZ 18 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 1:31:22,8 - - - 2. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 +50,2 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +1:21,4 4. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +2:00,0 5. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:14,6 6. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:38,4 7. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +3:40,7 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +4:21,8 9. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroen C2 S1600 / A6 +4:37,0 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 / A6 +4:46,9
Výsledky po RZ 14 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 1:12:12,5 - - - 2. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 +17,5 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +1:07,1 4. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +1:34,5 5. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +1:59,5 6. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:00,3 7. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:16,1 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3:34,7 9. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroen C2 S1600 / A6 +3:51,7 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 / A6 +4:04,9
Výsledky po RZ 10 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 53:14,6 - - - 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +3,2 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +36,2 4. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +1:04,9 5. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:31,4 6. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:33,8 7. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +1:40,2 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +2:39,8 9. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroen C2 S1600 / A6 +2:43,1 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 / A6 +3:02,7
Výsledky po RZ6 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 33:53,8 - - - 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +7,5 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +27,5 4. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +32,3 5. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +46,9 6. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +53,7 7. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +59,1 8. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroen C2 S1600 / A6 +1:29,8 9. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +1:32,8 10. Šlehofer Jan / Soběhart Zbyněk Fiat Punto S 1600 / A6 +1:55,4
Výsledky po RZ3 Pořadí po RZ Posádkavůz / třída Celkový čas Ztráta na vedoucího(ztráta na předchozího) 1. Kresta Roman / Gross Petr Peugeot 207 S2000 / N4 16:42.2 - - - 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +10.7 3. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 +13,6 4. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 +15,8 5. Štajf Vojtěch / Dolečková Marcela Subaru Impreza Sti / N4 +20,2 6. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +31,0 7. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti / N4 +31,9 8. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +35,0 9. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX / N4 +35,3 10. Triner Emil / Achsová Kateřina Subaru Impreza Sti / N4 +41,6
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?