Jacques Morelli, který stojí za pneumatikářským projektem BFGoodrich's, mluví o vysokých očekáváních od Martina Prokopa na Barum Czech Rally Zlín.
Prokop byl vybrán jako jezdec BFGoodrich Drivers' Teamu pro asfaltový podnik. Ačkoliv má Martin jen skromné zkušenosti s Peugeotem 207 Super 2000, Morelli řekl, že si myslí, že Prokop může jet podobně, jako již za jeho tým v letošní sezoně jeli Sebastien Ogier a Thierry Neuville, kteří tým reprezentovali v Monte Carlu a v Belgii na Ypres.„Myslím, že to bude zajímavý závod. Martin je rychlý na všech površích. Má také hodně zkušeností, které ukázal v Junior World Rally Championship například ve Finsku ziskem titulu,“ říká Jacques.
Martin letos v JWRC s tímto Citroënem uspěl
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?