Již jen pár dnů zbývá do startu druhého ročníku RALLY SHOW 2009, kdy se na všesportovním stadionu v Hradci Králové představí špičky české rally.
5. 7. od 9:00 se na všesportovním stadionu rozezvučí motory soutěžních vozů, kterým by měly vévodit dva speciály nejvyšší kategorie WRC. Za volantem Škody Fabia WRC by se měl objevit úřadující mistr republiky Roman Kresta a za volantem její předchůdkyně Octavie WRC Slovenský jezdec Igor Drotár. Pestré startovní pole by také měly obohatit dva speciály S2000. Josef Peták s osvědčeným Peugeotem 207 a Karel Macek s jediným exemplářem Toyoty Corolla S2000 jezdícím na evropských tratích. Výkonné produkční čtyřkolky by měli představit Daniel Landa nebo Milan Liška, oba Mitsubishi Lancer. Špičkové dvoukolky Renault Clio S16000 a Citroen C2 R2 Max by měli být viděny v rukou Jana Dohnala a Lukáše Pondělíčka.
Více informací o Rally show, jejíž součástí je i v letošním roce Autosalon show, programu, vstupném a doprovodném programu se dozvíte na webu pořadatele www.rallyshow.cz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?