V cíli soutěže se o své dojmy podělili tři nejlepší posádky Agrotec Mogul Rally Hustopeče.
Roman Kresta: "Jsme spokojeni, ale nebylo to nic jednoduchého. Hlavně včera byla trať hodně rozmoklá. Dnes to bylo o něco lepší trať vyschla a my jsme si splnili to co jsme si předsevzali. Byla to pro nás dobrá soutěž,".Václav Pech: "Hodně těžký, hodně rozbitý. Byl to trochu nestandardní závod u nás. V pátek jsme se hlavně snažili udržet na trati, jeli jsme takovou údržbu. Na bahnitých úsecích bylo auto prakticky neovladatelné. Dnešní etapa byla už lepší, bylo to pěkné svezení, pokaždé jsme zvolili dobře pneumatiky a jsme tedy v celku spokojeni,".Pavel Valoušek: "Velmi těžký, velmi únavný závod. Hlavně kvůli tomu, že se v pátek končilo pozdě v noci. Udělali jsme několik chyb v závodě a proto jsme za třetí místo rádi. Soustředíme se na velký mistrák, pokaždé jsme bodovali a udrželi jsme si třetí místo průběžně, jsme spokojeni,".
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?