Již téměř měsíc před startem prvního podniku MMČR se spekuluje o startu Škoda Motorsport. Nové informace dnes přinesl server eWRC.cz.
Velmi úspěšné premiéry jak v IRC a PWRC má Škoda Fabia S2000 už za sebou. Už v Monte Carlu se šéf týmu nechal slyšet, že bude možné, po úspěšně zvládnuté soutěži v Norsku, spatřit nový vůz i na českých tratích.
Není tajemstvím, že tým potřebuje pro další vývoj vozu testovat a právě závod je nejlepší test. Je tedy pravděpodobné, že se Škoda Fabia S2000 s Janem Kopeckým za volantem a Petrem Startým na sedadle spolujezdce na konci března opravdu objeví na Valašské rally.
O účasti druhého vozu s Hanninenem za volantem, ještě není rozhodnuto.
Nechme se překvapit, jak vše dopadne. Pomalu se však můžeme těšit na první podnik MMČR. Účast Fabií bude třešinkou na dortu. Navíc nejsou vyloučeny ani další starty Fabie na domácích tratích.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.