Již téměř měsíc před startem prvního podniku MMČR se spekuluje o startu Škoda Motorsport. Nové informace dnes přinesl server eWRC.cz.
Velmi úspěšné premiéry jak v IRC a PWRC má Škoda Fabia S2000 už za sebou. Už v Monte Carlu se šéf týmu nechal slyšet, že bude možné, po úspěšně zvládnuté soutěži v Norsku, spatřit nový vůz i na českých tratích.
Není tajemstvím, že tým potřebuje pro další vývoj vozu testovat a právě závod je nejlepší test. Je tedy pravděpodobné, že se Škoda Fabia S2000 s Janem Kopeckým za volantem a Petrem Startým na sedadle spolujezdce na konci března opravdu objeví na Valašské rally.
O účasti druhého vozu s Hanninenem za volantem, ještě není rozhodnuto.
Nechme se překvapit, jak vše dopadne. Pomalu se však můžeme těšit na první podnik MMČR. Účast Fabií bude třešinkou na dortu. Navíc nejsou vyloučeny ani další starty Fabie na domácích tratích.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?