Tisková verze oficiálního Programu letošního ročníku Bohemia Rally Mladá Boleslav se právě dostává do prodeje. Jako vždy na kvalitním papíru a s podrobným popisem jednotlivých rychlostních zkoušek. Na vybraných prodejních místech v Mladé Boleslavi, okolí Turnova a Železného Brodu si ho můžete pořídit právě nyní.
V aktuálním vydání Programu naleznete nejen informace o Bohemce, ale také o všech dalších soutěžích a akcích, které se současně s tradiční středočeskou soutěží konají. A je jich poměrně hodně. Mistrovství v rally historických vozidel, Bohemia Group B, Bohemia Eco Energy, Bohemia Veteran, Bohemia RC rally, dětský den Bohemia rally a virtuální Bohemia E-sport Virtual.
„Pro fanoušky Bohemky bude nejdůležitější pochopitelně časový harmonogram a mapy rychlostních zkoušek, doplněné o přehled diváckých míst, která vybíráme na atraktivních a bezpečných místech. Některé rychlostní zkoušky jsme trochu pozměnili, úplně nová je erzeta Zvířetice, takže kdo chce mít přehled, tištěný program se mu bude zajisté hodit“ uvádí ředitel soutěže Petr Pavlát a dodává: „Letos nevybíráme vstupné, což diváky určitě potěší. Jedinou výjimkou je servisní zóna a páteční Sosnová, kde bude probíhat úvodní rychlostní zkouška současných i historických vozidel. Oproti minulému ročníku se bude počítat do celkového hodnocení, takže už v Sosnové se bude bojovat o cenné vteřiny. Vstupenky je možné zakoupit už nyní.“
PRODEJNÍ MÍSTA
Čerpací stanice OMV – Havlíčkova ulice, Mladá Boleslav (naproti Tescu) Čerpací stanice OMV – Jičínská 1354, Mladá Boleslav (u Zemědělské školy) Čerpací stanice OMV – Jičínská 1355, Mladá Boleslav (u kruhového objezdu u dálnice D10) Čerpací stanice BENZINA – Turnov (směr Jičín) Čerpací stanice SHELL – dálnice D10 u exitu 67 v obou směrech Čerpací stanice GBO – Malá Skála (u hlavní silnice E65)
Hlavní program 49. ročníku Bohemia Rally Mladá Boleslav bude probíhat ve dnech 8. – 10. července 2022, ale doprovodné akce začínají už první červencový den.
Sledujte nás na: www.rallybohemia.cz
@rallybohemia / @ecoEnergyRallyBohemia / #rallybohemia
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?