Již tradičně se rallysprintový seriál uzavírá na Vsetíně. Letos tomu nebylo jinak, ikdyž loňský scénář narušila koronavirová krize. V sobotu 30. října se na 3 známé úseky postavilo přes 70 posádek. Možná by se dalo říct, že některým už o nic nešlo, ale na tratích to vidět nebylo. Soutěžilo se hodně zostra a vedly se souboje takřka do posledních metrů. Přestože počasí bylo příjemné, slunečné, podmínky na tratích vedly k řadě chyb a následných odstoupení. Naštěstí se všechny nehody obešly bez vážných zranění a odnesly to jen plechy. Redakční fotograf Jan Dušek má valašské kořeny, jeho rodina odsud pochází, takže nemohl chybět u tratí. Jak se mu v krásném prostředí vsetínského podzimu dařilo, se můžete podívat v jeho galerii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?