Předně bude na co koukat. Start obhájce loňského vítězství byl již odepsaný, ale nakonec se na start Petr Semerád se startovním číslem 1 přecejen postaví. Beze změny na sedadle spolujezdce, s o to větší změnou svého závodního náčiní. Petr Semerád totiž usedne do vozu Mitsubishi Mirage Open N, ve kterém měl podle původního plánu startovat jeho bratr Martin. Ten tak XXIX. ročník Rally Vyškov stráví pouze v roli diváka. Pro Petra Semeráda to bude premiéra s technikou třídy Open N. Měřit síly s vozy R5, respektive Rally2 pravděpodobně nebude snadné, i tak ale jistě bude svou jízdou bavit jak sám sebe, tak diváky. Poděkování za rychlou reakci patří celé závodnické rodině Semerádů.
A co znamená již zmíněné „Koukej, bude to oukej“? Aby nikomu nic z vyškovské rally neuniklo, pořadatelé XXIX. Rally Vyškov připravili ve spolupráci se sports-online.cz přímý přenos se záběry ze zajímavých částí rychlostních zkoušek. Bohaté zkušenosti se streamy při závodech do vrchu si můžete již nyní prohlédnout na záznamech na webu multistream.cz. Právě tam uvidíte i živý přenos z Rally Vyškov. A jaký bude program?
Začátek livestreamu bude vždy na všech testech se startem prvního soutěžního vozu, přičemž záběry uvidíte z každé rychlostní zkoušky. Na rychlostní zkoušce 1/5 „Topolanská“ nabídne kamera pohled na výjezd z poldru, příjezd po šotolinové cestě k mostu pod dálnicí u Topolan, průjezd esíčkem pod mostem a kompresi přes hlavní silnici. Na měřeném testu 2/6 „Podivická“ budou umístěny kamery hned dvě a to v hojně navštěvovaném místě farmy Zelená Hora. Jedna nabídne pohled na přijíždějící vozidla, levé odbočení za balík, odjezd za technické budovy a šotolinovou část výjezdu. Druhá kamera bude stacionární a bude snímat odjezd přes pověstnou díru, která bude i letos suchá. Na rychlostní zkoušce 3/7 „Račická“ bude možné sledovat již kultovní místo vyškovské rally – Tomaštíkův skok. Zde s ohledem na bezpečnost budou dvě stacionární kamery. Jedna bude snímat skok z předního pohledu a druhá dopad a odjezd. Na měřeném testu 4/8 „Hlubočanská“ bude k vidění úvodní zakroucená pasáž hned po startu. Poslední kameru, kterou pořadatelé nazvali „neposedná“, bude opravdu neposedná. Díky ní uvidí diváci živého přenosu start i cíl soutěže na parkovišti u okružní křižovatky u Agrodomu ve Vyškově a v době oběda se přesune do přeskupení na rozhovory. Neposedná kamera nakoukne také na dispečink nebo do zákulisí ředitelství rally. Přenos bude samozřejmě provázen i komentářem. Ivo Studený, který si odbyde svoji premiéru v tomto projektu, bude komentovat během živého přenosu výsledky a další zajímavosti. „Určitě se na živý přenos těším. Komentování je závislost stejně jako vše kolem rally, takže po letošní Rally Bohemia, kde jsem komentoval divácká místa, mi již hlas naskočil do správné tóniny. Doufám, že všechno technicky klapne, jak má a posuneme sledování rally na vyšší úroveň. Pokud se tento projekt podaří ke spokojenosti pořadatelů i diváků, tak se sports-online.cz nebude bránit spolupráci s dalšími pořadateli,“ komentuje dění kolem sobotního živého přenosu jeho moderátor Ivo Studený.
Nezbývá než pozvat diváky k tratím XXIX. ročníku Rally Vyškov. Veškeré důležité informace jsou již nyní dostupné na webu soutěže www.rallyvyskov.cz. Sledovat živý přenos můžou jak diváci, kteří budou na místě, tak i ti, kteří do Vyškova nedorazí, na webu www.multistream.cz od sobotního rána. Spoustu zajímavého obsahu uvidíte také na profilech Rally Vyškov na Facebooku a Instagramu.
Rally Vyškov na sociálních sítích:
Facebook: https://www.facebook.com/Rally-Vyškov-1480278015549381/
Instagram: https://www.instagram.com/rallyvyskov/
Bc. Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?