EuroOil team s plzeňskou posádkou Václav Pech jun. - Petr Uhel vyhráli obnovenou Rallye Plzeň. Závod, který se nekonal 30 let, pořadatelé zvládli a připravili těžkou a velice atraktivní trať pro posádky i diváky.
Pech s Uhlem pojali start na jejich domácím podniku zařazeného do Rallysprint série, jako přípravu před blížící se rallye v Hustopečích a podle slov Ášína udělali dobře. „Rychlostní zkoušky nás mile překvapily. Místy se podobaly právě těm v Hustopečích a celková náročnost a charakter tratě byl z jezdeckého pohledu moc hezký. Díky velké konkurenci jsme byli nuceni jet celou rallye úplně naplno a to i v druhých průjezdech, kdy se povrch rychlostek kvůli přívalovým dešťům každou chvilku měnil. V ten moment nás to vůbec netěšilo, ale vyzkoušeli jsme si díky tomu různé varianty obutí i provizorní úpravy v tuhosti podvozku, které jsme s Petrem schopni zvládnout sami mezi vložkami. Takže po všech stránkách velice vydařený trénink korunovaný vítězstvím,“ popisuje Václav Pech jun.
„Bylo dost emotivní stát na cílové rampě vedle závoďáku, uprostřed rodné Plzně, obklopen domácím publikem. Na ty chvíle s Petrem nikdy nezapomeneme. Doufám, že Rallye Plzeň odstartovala svojí další historickou etapu,“ dodává Václav Pech.
Teď se již EuroOil team intenzivně připravuje na příští závod MČR, kterým budou za dva týdny jihomoravské Hustopeče.
www.VaclavPech.cz www.vaclavpech-fanclub.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.