Letošní ročník populárního rallysprintu ve Slušovicích se uskuteční pod novým názvem 26. AUTO UH RALLYSPRINT KOPNÁ 2021. Generálním partnerem úvodního podniku jednodenních rallysprintů v České republice, který proběhne v termínu 21. – 22. května, se stala společnost AUTO UH.
Multibrandová skupina AUTO UH patří v České republice mezi ty největší a nejdynamičtější skupiny, které se zabývají maloobchodním prodejem nových a ojetých vozů, servisem, opravami a dalšími doprovodnými službami, které s touto činností souvisí. Obchodní značka AUTO UH je na trhu poměrně mladá, avšak společnosti, které jsou její součástí, mají tradici již od roku 1993. „Jsem velmi rád, že jako skupina AUTO UH můžeme být nápomocni v uskutečnění tak tradiční akce, jakou Rallysprint Kopná bezesporu je. Věřím, že si závod užijí všechny posádky a soutěžní týmy. Pořadatelům přeji zdárný průběh soutěže až do cílové mety,“ říká Pavel Buráň, jednatel společnosti.
Skupina AUTO UH působí v Uherském Hradišti, Starém Městě, Zlíně, Jihlavě a tvoří ji firmy ARAVER CZ (Volkswagen, Škoda, Seat, Cupra), EURO CAR Zlín (Volkswagen), AUTOSPOL Uherské Hradiště (Ford), AUTO Uherské Hradiště (Fiat, Jeep), HYUNDAI UH Jihlava a Staré Město, Auto Jihlava (autorizovaný servis Mercedes-Benz). Součástí skupiny jsou i prověřené ojeté vozy s garancí Das WeltAuto a Škoda Plus. Pravidelné technické prohlídky mohou zákazníci absolvovat v STK Vlčnov, odtahové a asistenční služby pak zajistí společnost B-CARS CZ s vozovým parkem patnácti odtahových vozidel. Součástí hlavního areálu v Uherském Hradišti jsou také hotel a restaurace Fabrika, plnička CNG a LPG a mycí centrum. Ochotný personál Vám zpracuje cenovou nabídku nejen na pořízení nových vozů, ale i na jejich servis, příslušenství, pojištění a výhodné financování.
Další zpravodajský servis v rámci 26. Auto UH Rallysprint Kopná 2021 přineseme v následujících tiskových zprávách. Uveřejněné budou na oficiální webové stránce www.rallysprintkopna.cz a na sociálních sítích facebook i instagram.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?