Vážení příznivci Rally Příbram, ve dnech 23.7. - 24.7. 2021 se měla konat již 41. Rally Příbram. Vzhledem k současné situaci a nejisté době se nám nepodařilo najít generálního partnera a naplnit finanční rozpočet naší rally. Proto jsme nuceni tento ročník zrušit.
Chtěl bych tímto poděkovat městu Příbram za projevenou podporu naší rally, stejně tak Středočeskému kraji, obcím, v jejichž území tratě vedly, spoluobčanům za toleranci, a v neposlední řadě i pořadatelům. Děkujeme, bez Vás všech by to opravdu nešlo.
Omlouváme se všem fanouškům, hostům, posádkám i partnerům akce a mohu Vám za celý Organizační výbor slíbit, že uděláme vše, co bude v našich silách, abychom mohli pokračovat v následujícím roce.
Budeme velice rádi, pokud naší příbramské rally zachováte přízeň.
Za Organizační výbor Rally PříbramPetr Šefr, předseda Organizačního výboru
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?