Přesně 50 let uplyne v letošním roce od založení Rallye Český Krumlov. Jubileum tradiční jihočeské automobilové soutěže bychom za běžné situace slavili nejen na tratích rychlostních zkoušek, ale hlavně v magických kulisách pod hradbami zámku. Jenže…
Pořadatelé míní, koronavirus mění. Vývoj epidemie není tak příznivý, jak mnozí předpokládali, a všemožné restrikce se budou uvolňovat velice pomalu. Ač bychom výjimku Ministerstva zdravotnictví pro konání akce v květnovém termínu s největší pravděpodobností dostali, sterilní závody bez atmosféry pořádat nechceme.
Součástí programu českokrumlovské rallye v posledních letech bývalo setkání jezdců a fanoušků na letním parketu v Holkově, erzeta a servis na výstavišti, hojně navštěvované přeskupení v kaplických ulicích nebo večerní vyhlášení vítězů na rampě v centru města UNESCO. Tradiční divácká místa ve Svatém Janu, Malontech či Soběnově snad není třeba žádnému z příznivců představovat.
Dokážete si představit většinu toho zrušit a odjet Rallye Český Krumlov za zavřenými dveřmi? My ne! Přesto chceme soutěž v letošním roce zorganizovat.
Letní měsíce jsou kvůli návalu návštěvníků do turisticky frekventovaných jižních Čech pro pořádání naší rallye tabu, řešením je tedy přesunutí soutěže do některého z podzimních termínů. Změna kalendáře nyní závisí na výsledcích jednání s Autoklubem ČR.
Děkujeme všem a těšíme se na viděnou s diváky i soutěžními týmy na podzim 2021!
Organizační tým Rallye Český Krumlov
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.