Přesně 50 let uplyne v letošním roce od založení Rallye Český Krumlov. Jubileum tradiční jihočeské automobilové soutěže bychom za běžné situace slavili nejen na tratích rychlostních zkoušek, ale hlavně v magických kulisách pod hradbami zámku. Jenže…
Pořadatelé míní, koronavirus mění. Vývoj epidemie není tak příznivý, jak mnozí předpokládali, a všemožné restrikce se budou uvolňovat velice pomalu. Ač bychom výjimku Ministerstva zdravotnictví pro konání akce v květnovém termínu s největší pravděpodobností dostali, sterilní závody bez atmosféry pořádat nechceme.
Součástí programu českokrumlovské rallye v posledních letech bývalo setkání jezdců a fanoušků na letním parketu v Holkově, erzeta a servis na výstavišti, hojně navštěvované přeskupení v kaplických ulicích nebo večerní vyhlášení vítězů na rampě v centru města UNESCO. Tradiční divácká místa ve Svatém Janu, Malontech či Soběnově snad není třeba žádnému z příznivců představovat.
Dokážete si představit většinu toho zrušit a odjet Rallye Český Krumlov za zavřenými dveřmi? My ne! Přesto chceme soutěž v letošním roce zorganizovat.
Letní měsíce jsou kvůli návalu návštěvníků do turisticky frekventovaných jižních Čech pro pořádání naší rallye tabu, řešením je tedy přesunutí soutěže do některého z podzimních termínů. Změna kalendáře nyní závisí na výsledcích jednání s Autoklubem ČR.
Děkujeme všem a těšíme se na viděnou s diváky i soutěžními týmy na podzim 2021!
Organizační tým Rallye Český Krumlov
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?