EuroOil team s Václavem Pechem jun. a Petrem Uhlem odstartuje do nové sezóny Mistrovství České republiky v rallye v sobotu 27.3. tradiční Valašskou Rallye. Prioritou teamu bude letos účast na všech sedmi závodech českého šampionátu s Fordem Focusem WRC. Jako úřadující mistři České republiky si pro letošní rok kladou ty nejvyšší cíle.
V dlouhé zimní přestávce probíhaly přípravy teamového Focusu a ostatní techniky na novou sezónu a nezaháleli ani Pech s Uhlem. Sněhové podmínky byly tentokrát ideální a tak se posádce EuroOil teamu podařilo s tréninkovým Mitsubishi několikrát svézt na sněhu. „Klouzání v zimních podmínkách byla pro nás velká zábava, ale po dlouhé pauze i připomenutí dřívějších návyků. Tak jak se auto chová na sněhu, tak velmi podobně reaguje na suchém asfaltu při podstatně větších rychlostech. Valašská Rallye je typická zbytky klouzavého zimního posypu na silnicích a cestách a tak snad to tam budeme moci zúročit,“ říká Václav Pech jun.
Pořadatelé Valašské Rallye pečlivě připravili všechna hygienická opatření a potřebná povolení tak, aby i rallyová sezóna mohla začít podle naplánovaného kalendáře jako je to u ostatních profesionálních sportů.
Rallye odstartuje v sobotu 27.3. v 8:30 hod. v areálu kopřivnického polygonu, kde je umístěna i servisní zóna. Bohužel bez přístupu diváků a fanoušků. Na posádky čeká trať dlouhá 445 km a první posádka projede cílem v neděli ve 14:45 hod. opět v Kopřivnici.
EuroOil team prosí fanoušky motosportu, aby tentokrát raději sledovali Valašskou Rallye online z domova prostřednictvím mediálních reportáží. „Víme, že když musíš, tak musíš, ale ti co si to dokáží tentokrát odříct, ať raději vydrží a uvidíme se na příštích závodech, už s menším rizikem,“ dodávají k současné situaci Pech s Uhlem.
www.VaclavPech.cz
www.vaclavpech-fanclub.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?