EuroOil team s Václavem Pechem jun. a Petrem Uhlem odstartuje do nové sezóny Mistrovství České republiky v rallye v sobotu 27.3. tradiční Valašskou Rallye. Prioritou teamu bude letos účast na všech sedmi závodech českého šampionátu s Fordem Focusem WRC. Jako úřadující mistři České republiky si pro letošní rok kladou ty nejvyšší cíle.
V dlouhé zimní přestávce probíhaly přípravy teamového Focusu a ostatní techniky na novou sezónu a nezaháleli ani Pech s Uhlem. Sněhové podmínky byly tentokrát ideální a tak se posádce EuroOil teamu podařilo s tréninkovým Mitsubishi několikrát svézt na sněhu. „Klouzání v zimních podmínkách byla pro nás velká zábava, ale po dlouhé pauze i připomenutí dřívějších návyků. Tak jak se auto chová na sněhu, tak velmi podobně reaguje na suchém asfaltu při podstatně větších rychlostech. Valašská Rallye je typická zbytky klouzavého zimního posypu na silnicích a cestách a tak snad to tam budeme moci zúročit,“ říká Václav Pech jun.
Pořadatelé Valašské Rallye pečlivě připravili všechna hygienická opatření a potřebná povolení tak, aby i rallyová sezóna mohla začít podle naplánovaného kalendáře jako je to u ostatních profesionálních sportů.
Rallye odstartuje v sobotu 27.3. v 8:30 hod. v areálu kopřivnického polygonu, kde je umístěna i servisní zóna. Bohužel bez přístupu diváků a fanoušků. Na posádky čeká trať dlouhá 445 km a první posádka projede cílem v neděli ve 14:45 hod. opět v Kopřivnici.
EuroOil team prosí fanoušky motosportu, aby tentokrát raději sledovali Valašskou Rallye online z domova prostřednictvím mediálních reportáží. „Víme, že když musíš, tak musíš, ale ti co si to dokáží tentokrát odříct, ať raději vydrží a uvidíme se na příštích závodech, už s menším rizikem,“ dodávají k současné situaci Pech s Uhlem.
www.VaclavPech.cz
www.vaclavpech-fanclub.cz
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.