Loly bývají rychlé a poruchové. Tentokrát však bylo vše obráceně a slavily úspěch.
V nejsilnější třídě P1 bylo na dramatický závod zaděláno hned po startu, kdy se o vedení střetli vítěz kvalifikace Shimoda s továrním prototypem Zytek a obhájce titulu Lehto s Audi.
Po jejich vzájemném kontaktu šel do vedení Leitzinger s Lolou týmu Dyson Racing. Lehto s Wernerem měli ale problémy teprve před sebou. Po vážné kolizi s pomalejším vozem strávili mnoho času v boxech a závod dokončili až na 18. místě celkově, přesto si vedení v šampionátu po třech závodech udrželi.
V první polovině závodu se ve vedení střídaly obě Loly a Zytek, který však musel v boxech řešit technické problémy a Loly se naopak tentokrát všech problémů vystříhaly a slavili letošní první triumf. Leitzinger s Weaverem porazili o 26 vteřin Dysona s Wallacem a na třetím místě skončilo druhé Audi stáje ADT Champion pilotované Bielou a Pirrem.
Třídu P2 vyhrál Courage týmu B-K Motorsport s jezdci Bachem a Cosmem. V GT1 triumfovali O'Connell a Fellows (Corvette Racing), kteří zvítězili v ALMS po dvacáté třetí. Nejslabší třídu vyhráli Bernhard a Dumas s Porsche stáje Alex Job Racing.
Foto: ALMS / Rick Dole
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.