Loly bývají rychlé a poruchové. Tentokrát však bylo vše obráceně a slavily úspěch.
V nejsilnější třídě P1 bylo na dramatický závod zaděláno hned po startu, kdy se o vedení střetli vítěz kvalifikace Shimoda s továrním prototypem Zytek a obhájce titulu Lehto s Audi.
Po jejich vzájemném kontaktu šel do vedení Leitzinger s Lolou týmu Dyson Racing. Lehto s Wernerem měli ale problémy teprve před sebou. Po vážné kolizi s pomalejším vozem strávili mnoho času v boxech a závod dokončili až na 18. místě celkově, přesto si vedení v šampionátu po třech závodech udrželi.
V první polovině závodu se ve vedení střídaly obě Loly a Zytek, který však musel v boxech řešit technické problémy a Loly se naopak tentokrát všech problémů vystříhaly a slavili letošní první triumf. Leitzinger s Weaverem porazili o 26 vteřin Dysona s Wallacem a na třetím místě skončilo druhé Audi stáje ADT Champion pilotované Bielou a Pirrem.
Třídu P2 vyhrál Courage týmu B-K Motorsport s jezdci Bachem a Cosmem. V GT1 triumfovali O'Connell a Fellows (Corvette Racing), kteří zvítězili v ALMS po dvacáté třetí. Nejslabší třídu vyhráli Bernhard a Dumas s Porsche stáje Alex Job Racing.
Foto: ALMS / Rick Dole
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.