Do slavného závodu 24 hodin Le Mans vyjede hned 11 vozů Ferrari. Bude to nejpočetněji zastoupená značka ve startovním poli.
Ze 60 vozů, které odstartují do slavné čtyřiadvacetihodinovky na okruhu La Sarthe bude hned 11 pocházet z italského Maranella. 3 vozy budou měřit síly v kategorii profesionálních týmů a 8 zbývajících bude soutěžit v kategorii amatérských týmů a to včetně obhájců loňského vítězství, kterým je trio týmu Scuderia Corsa ve složení Bill Sweedler, Towsend Bell a Jeff Segal.
LMGTE Pro - v Le Mans samozřejmě nebudou chybět vozy #51 a #71, které tým AF Corse nasazuje v celém seriálu WEC. K této dvojici se připojí vůz týmu Risi Competizione, který v loňském závodě dovezlo trio Toni Vilander, Giancarlo Fisichella, Matteo Malucelli do cíle na druhém místě.
LMGTE Am - ve světové sérii nasazují týmy Spirit of Race a Clearwater Racing každý po jednom voze, takže tato dvojice samozřejmě nebude v Le Mans chybět. Ovšem jen pro závod v Le Mans nasadí oba jmenované týmy po jednom dalším voze. K této čtveřici se dále připojí dva vozy týmu Scuderia Corsa, který své vozy nasazuje v americké IMSA a Ferrari Challenge a po jednom voze přidají týmy JMW Motorsport (ELMS) a DH Racing (Asian LMS).
Tým JMW Motorsport nasadí starší model F458 Italia, zbývajících 10 vozů bude aktuální F488.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.