Do slavného závodu 24 hodin Le Mans vyjede hned 11 vozů Ferrari. Bude to nejpočetněji zastoupená značka ve startovním poli.
Ze 60 vozů, které odstartují do slavné čtyřiadvacetihodinovky na okruhu La Sarthe bude hned 11 pocházet z italského Maranella. 3 vozy budou měřit síly v kategorii profesionálních týmů a 8 zbývajících bude soutěžit v kategorii amatérských týmů a to včetně obhájců loňského vítězství, kterým je trio týmu Scuderia Corsa ve složení Bill Sweedler, Towsend Bell a Jeff Segal.
LMGTE Pro - v Le Mans samozřejmě nebudou chybět vozy #51 a #71, které tým AF Corse nasazuje v celém seriálu WEC. K této dvojici se připojí vůz týmu Risi Competizione, který v loňském závodě dovezlo trio Toni Vilander, Giancarlo Fisichella, Matteo Malucelli do cíle na druhém místě.
LMGTE Am - ve světové sérii nasazují týmy Spirit of Race a Clearwater Racing každý po jednom voze, takže tato dvojice samozřejmě nebude v Le Mans chybět. Ovšem jen pro závod v Le Mans nasadí oba jmenované týmy po jednom dalším voze. K této čtveřici se dále připojí dva vozy týmu Scuderia Corsa, který své vozy nasazuje v americké IMSA a Ferrari Challenge a po jednom voze přidají týmy JMW Motorsport (ELMS) a DH Racing (Asian LMS).
Tým JMW Motorsport nasadí starší model F458 Italia, zbývajících 10 vozů bude aktuální F488.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.