Mexičan se v Manoru svezl v posledních dvou závodech loňské sezóny a v letošním roce pojede v Manoru kompletní šampionát.
Čínsko-britský tým CEFC Manor TRS Racing oznámil, že v jednom voze nasadí na kompletní sezónu 2017 včetně 24H Le Mans mexického závodníka Roberta Gonzalese, který vloni v týmu (tehdy Manor WEC) absolvoval dva poslední dva závody. Rodák z mexického Monterrey má kromě několika vytrvalostních závodů zkušenosti také ze sérií ChampsCar, IndyCar nebo ze závodů sportovních vozů.
Kompletní jezdeckou sestavu pro sezónu WEC 2017 oznámí tým CEFC Manor TRS Racing koncem března před testovacími jízdami na okruhu v italské Monze.
Greame Lowdon, sportovní ředitel a president týmu: „Rádi jsme přivítali Roberta v našem týmu. Roberto u nás odjel několik závodů vloni a tak jsme v podstatě navázali tam, kde jsme vloni skončili. Roberto předvedl dostatečnou rychlost a zkušenosti, což bylo přesně to, co jsme v té době od našich jezdců očekávali. Těšíme se na nadcházející sezónu a doufáme, že dosáhneme dobrých výsledků."
Roberto Gonzales: „Jsem velmi nadšený, že jsem se mohl připojit k týmu CEFC Manor TRS Racing pro sezónu WEC 2017. Po mém loňském krátkém intermezzu u tohoto týmu jsem se zde hned cítil jako doma. Jsem za tuto příležitost vděčný a pro nadcházející sezónu mám velkou motivaci. Jsem rád, že budu moci závodit ve velice konkurenční kategorii LMP2 a jsem přesvědčený o tom, že náš tým bude silný a dosáhneme nejlepších možných výsledků. Nemohu se již dočkat začátku sezóny.“
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?