Mexičan se v Manoru svezl v posledních dvou závodech loňské sezóny a v letošním roce pojede v Manoru kompletní šampionát.
Čínsko-britský tým CEFC Manor TRS Racing oznámil, že v jednom voze nasadí na kompletní sezónu 2017 včetně 24H Le Mans mexického závodníka Roberta Gonzalese, který vloni v týmu (tehdy Manor WEC) absolvoval dva poslední dva závody. Rodák z mexického Monterrey má kromě několika vytrvalostních závodů zkušenosti také ze sérií ChampsCar, IndyCar nebo ze závodů sportovních vozů.
Kompletní jezdeckou sestavu pro sezónu WEC 2017 oznámí tým CEFC Manor TRS Racing koncem března před testovacími jízdami na okruhu v italské Monze.
Greame Lowdon, sportovní ředitel a president týmu: „Rádi jsme přivítali Roberta v našem týmu. Roberto u nás odjel několik závodů vloni a tak jsme v podstatě navázali tam, kde jsme vloni skončili. Roberto předvedl dostatečnou rychlost a zkušenosti, což bylo přesně to, co jsme v té době od našich jezdců očekávali. Těšíme se na nadcházející sezónu a doufáme, že dosáhneme dobrých výsledků."
Roberto Gonzales: „Jsem velmi nadšený, že jsem se mohl připojit k týmu CEFC Manor TRS Racing pro sezónu WEC 2017. Po mém loňském krátkém intermezzu u tohoto týmu jsem se zde hned cítil jako doma. Jsem za tuto příležitost vděčný a pro nadcházející sezónu mám velkou motivaci. Jsem rád, že budu moci závodit ve velice konkurenční kategorii LMP2 a jsem přesvědčený o tom, že náš tým bude silný a dosáhneme nejlepších možných výsledků. Nemohu se již dočkat začátku sezóny.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?