Mexičan se v Manoru svezl v posledních dvou závodech loňské sezóny a v letošním roce pojede v Manoru kompletní šampionát.
Čínsko-britský tým CEFC Manor TRS Racing oznámil, že v jednom voze nasadí na kompletní sezónu 2017 včetně 24H Le Mans mexického závodníka Roberta Gonzalese, který vloni v týmu (tehdy Manor WEC) absolvoval dva poslední dva závody. Rodák z mexického Monterrey má kromě několika vytrvalostních závodů zkušenosti také ze sérií ChampsCar, IndyCar nebo ze závodů sportovních vozů.
Kompletní jezdeckou sestavu pro sezónu WEC 2017 oznámí tým CEFC Manor TRS Racing koncem března před testovacími jízdami na okruhu v italské Monze.
Greame Lowdon, sportovní ředitel a president týmu: „Rádi jsme přivítali Roberta v našem týmu. Roberto u nás odjel několik závodů vloni a tak jsme v podstatě navázali tam, kde jsme vloni skončili. Roberto předvedl dostatečnou rychlost a zkušenosti, což bylo přesně to, co jsme v té době od našich jezdců očekávali. Těšíme se na nadcházející sezónu a doufáme, že dosáhneme dobrých výsledků."
Roberto Gonzales: „Jsem velmi nadšený, že jsem se mohl připojit k týmu CEFC Manor TRS Racing pro sezónu WEC 2017. Po mém loňském krátkém intermezzu u tohoto týmu jsem se zde hned cítil jako doma. Jsem za tuto příležitost vděčný a pro nadcházející sezónu mám velkou motivaci. Jsem rád, že budu moci závodit ve velice konkurenční kategorii LMP2 a jsem přesvědčený o tom, že náš tým bude silný a dosáhneme nejlepších možných výsledků. Nemohu se již dočkat začátku sezóny.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?