Mexičan se v Manoru svezl v posledních dvou závodech loňské sezóny a v letošním roce pojede v Manoru kompletní šampionát.
Čínsko-britský tým CEFC Manor TRS Racing oznámil, že v jednom voze nasadí na kompletní sezónu 2017 včetně 24H Le Mans mexického závodníka Roberta Gonzalese, který vloni v týmu (tehdy Manor WEC) absolvoval dva poslední dva závody. Rodák z mexického Monterrey má kromě několika vytrvalostních závodů zkušenosti také ze sérií ChampsCar, IndyCar nebo ze závodů sportovních vozů.
Kompletní jezdeckou sestavu pro sezónu WEC 2017 oznámí tým CEFC Manor TRS Racing koncem března před testovacími jízdami na okruhu v italské Monze.
Greame Lowdon, sportovní ředitel a president týmu: „Rádi jsme přivítali Roberta v našem týmu. Roberto u nás odjel několik závodů vloni a tak jsme v podstatě navázali tam, kde jsme vloni skončili. Roberto předvedl dostatečnou rychlost a zkušenosti, což bylo přesně to, co jsme v té době od našich jezdců očekávali. Těšíme se na nadcházející sezónu a doufáme, že dosáhneme dobrých výsledků."
Roberto Gonzales: „Jsem velmi nadšený, že jsem se mohl připojit k týmu CEFC Manor TRS Racing pro sezónu WEC 2017. Po mém loňském krátkém intermezzu u tohoto týmu jsem se zde hned cítil jako doma. Jsem za tuto příležitost vděčný a pro nadcházející sezónu mám velkou motivaci. Jsem rád, že budu moci závodit ve velice konkurenční kategorii LMP2 a jsem přesvědčený o tom, že náš tým bude silný a dosáhneme nejlepších možných výsledků. Nemohu se již dočkat začátku sezóny.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?