Alex Lynn, který se ve stáji Williams Martini Racing podílel na vývoji monopostů Formule 1, upírá svou pozornost k World Endurance Championship. Rád by v tomto seriálu odjezdil všechny závody v některém voze kategorie LMP1 nebo LMGTE. Jaké jsou jeho šance?
Britský pilot Alex Lynn se minulý víkend v Abu Dhabi nechal slyšet, že chce svou kariéru nasměrovat k vytrvalostnímu mistrovství světa. Poté, co v týmu Manor absolvoval v kategorii LMP2 v právě ukončené sezóně 3 závody, účastnil se závěrečného testu s vozem týmu Aston Martin Racing.
„Sportovní vozy jsou kategorií, která mne velmi přitahuje,“ uvedl Alex Lynn. „Ve WEC jsem odjel 3 závody a mám za sebou i testování s Aston Martin a to je disciplína, u které bych chtěl zůstat. Nyní je mou snahou získat místo v některém týmu, ideálně továrním. V příštím roce se chci prosadit v kategorii LMP1 nebo GTE,“ popsal Lynn své priority.
Ohledně LMP1 má Alex Lynn celkem slušnou šanci na místo ve třetím voze Toyoty v závodě Le Mans. Toyota již naznačila, že počítá pro tento závod s nasazením třetího prototypu, aby tak v maximální možné míře posílila své šance na vítězství v tomto prestižním závodě sezóny (konkurenční Porsche je k nasazení třetího vozu zatím stále shovívavé). Alex Lynn má v Toyotě svého velkého zastánce v osobě Alexe Wurtze a také má za sebou velmi slušný výsledek při testech, které na konci sezóny 2015 absolvoval s vozem TS040 Hybrid. Mimo to se v rámci zimní přípravy Toyoty účastnil i jejího předsezónního testování. „Vše záleží na tom, kolik hybridních vozů tovární týmy v Le Mans skutečně nasadí,“ okomentoval své šance Alex Lynn.
Mimo svět vytrvalostních závodů je jméno Alexe Lynna spojené také s týmem e.dams, který nasazuje vozy v závodech Formule E.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?