Bahrajn: Aston Martin je blízko mistrovským úspěchům

Aston Martin Vantage #95 posádky Nicki Thiim, Marco Sorensen vede startovní pole vozů LMGTE Pro
Aston Martin Vantage #95 posádky Nicki Thiim, Marco Sorensen vede startovní pole vozů LMGTE Pro, foto: Aston Martin Racing
iM1 16. listopadu 2016 22:00
Sdílej:

Vůz Aston Martin #95 s posádkou Marco Sorensen, Nicki Thiim je velice blízko letošnímu titulu v kategorii GT profesionálních jezdců a tým bojuje také o korunu v kategorii GT značek.

Týmu Aston Martin Racing se ve druhé části sezóny poměrně dařilo a v posledním závodě v Bahrajnu může získat oba tituly: pohár značek v kategorii LMGTE a také pohár pro nejlepší letošní profi GT posádku. Zatímco v průběžném pořadí značek je britská stáj před posledním závodem na druhém místě se ztrátou 10 bodů na vedoucí AF Corse Ferrari, mezi piloty je duo Sorensen/Thiim nejlepší s náskokem 12 bodů.

Paul Howarth, šéf týmu: „Letošní sezóna rychle utekla a já nemohu uvěřit tomu, že za několik dnů přijde její konec. Po celý rok všichni v týmu odváděli maximum a dokonale realizovali naši závodní strategii nejlépe, jak to bylo možné. Také naši partneři Dunlop a Total nás maximálně podporovali a úzce spolupracovali při naplnění našich cílů. Při všech našich letošních úspěších hráli významnou roli. Pokud chceme v šampionátu uspět, musí každý z nás tvrdě pracovat a plně se soustředit, abychom mohli v sobotu večer pozvednout nad hlavu mistrovský pohár.“

Nicki Thiim (Aston Martin #95): „Jsou to velké nervy, ale už od Šanghaje se připravujeme na tento rozhodující víkend, abychom si byli jisti, že jsme nic neopomněli a byli jsme maximálně připraveni na rozhodující závod. Chceme letošní sezónu zakončit co nejlépe a maximálně využít veškeré úsilí, které jsme tomuto možnému úspěchu v průběhu celého roku věnovali. Všichni si přejeme zisk titulu, byla by to ta nejlepší odměna za všechnu tu tvrdou práci, kterou jsme po celý rok odváděli. Jsem rád, že máme určitý náskok v poháru jezdců, ale současně můžeme vybojovat i titul značek a potom budeme mít dvojnásobný důvod o víkendu pořádně slavit.“

Stalo se
Pit Lane
Peugeot 9X8 verze Evolution 2024

1812 km Kataru: Tým Peugeot TotalEnergies zahajuje sezónu 2025

Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.