Také před dalším závodem WEC jsme svědky pravidelného přeobsazování a doplňování posádek některých týmů. Koho tedy uvidíme 3. září na dráze v Mexico City?
V prvé řadě dojde k rozšíření počtu týmů, konkrétně v kategorii LMP2. Vedle pravidelných účastníků letošního seriálu WEC se na start mexického závodu postaví tým Graves Motorsport, účastník ALMS. V závodním prototypu Gibson 015S #41 se vedle 39 letého Brazilce Bruna Junqueiry představí dva mexičtí piloti: Luis Díaz (zkušený účastník vytrvalostního seriálu ALMS) a Roberto Gonzáles (Champ Cars). Robertův bratr Ricardo Gonzales stojí za letošní účastí mexického týmu RGR Sport by Morand v kategorii LMP2 v celém seriálu WEC. Podle Ricardových slov Roberto přivítal možnost účasti v tomto závodě, kterou považuje za přípravu na nadcházející sezónu 2017, ve které by se měl stát pravidelným účastníkem této série.
V kategorii LMGTE Am posiluje před mexickým závodem tým Larbre Competition, který v šampionátu pravidelně nasazuje americký speciál Corvette C7. Vedle osvědčené dvojice Yutaka Yamagishi/Pierre Raques se v Mexiku za volantem objeví Američan Ricky Taylor, který s Corvettou za tento tým jezdil v Le Mans v letech 2013-14.
Do prototypu Audi R18 e-tron quattro #7 se vrací Benoit Treluyer, který nuceně vynechal závod na Nürburgringu po zranění zad, které utrpěl při pádu z kola v rámci vytrvalostního tréninku.
Další změnu na seznam jezdců, kteří se letos zapojí do některého ze závodů vytrvalostního mistrovství, zanese tým Manor, který soutěží v kategorii LMP2. Do vozu #44 je v současné době zapsán pouze britský rychlík Tor Graves, tým v tuto chvíli vyjednává s několika adepty, kteří mají zájem usednout na volnou sedačku a doplnit prozatím nekompletní posádku.
V kuloárech se v této době také jedná o možném rozšíření startovního pole (podobně jako u výše zmíněného týmu Graves Motorsport), tentokrát pro říjnový (Japonsko) nebo listopadový (Bahrajn) termín. Za touto snahou se skrývá Indonésan Jagonya Ayam, který zastupuje některé jezdce účastnící se seriálu asijských a evropských závodů Le Mans Series. V jednání je účast v jednom ze zmíněných závodů na konci letošní sezóny.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.