Také před dalším závodem WEC jsme svědky pravidelného přeobsazování a doplňování posádek některých týmů. Koho tedy uvidíme 3. září na dráze v Mexico City?
V prvé řadě dojde k rozšíření počtu týmů, konkrétně v kategorii LMP2. Vedle pravidelných účastníků letošního seriálu WEC se na start mexického závodu postaví tým Graves Motorsport, účastník ALMS. V závodním prototypu Gibson 015S #41 se vedle 39 letého Brazilce Bruna Junqueiry představí dva mexičtí piloti: Luis Díaz (zkušený účastník vytrvalostního seriálu ALMS) a Roberto Gonzáles (Champ Cars). Robertův bratr Ricardo Gonzales stojí za letošní účastí mexického týmu RGR Sport by Morand v kategorii LMP2 v celém seriálu WEC. Podle Ricardových slov Roberto přivítal možnost účasti v tomto závodě, kterou považuje za přípravu na nadcházející sezónu 2017, ve které by se měl stát pravidelným účastníkem této série.
V kategorii LMGTE Am posiluje před mexickým závodem tým Larbre Competition, který v šampionátu pravidelně nasazuje americký speciál Corvette C7. Vedle osvědčené dvojice Yutaka Yamagishi/Pierre Raques se v Mexiku za volantem objeví Američan Ricky Taylor, který s Corvettou za tento tým jezdil v Le Mans v letech 2013-14.
Do prototypu Audi R18 e-tron quattro #7 se vrací Benoit Treluyer, který nuceně vynechal závod na Nürburgringu po zranění zad, které utrpěl při pádu z kola v rámci vytrvalostního tréninku.
Další změnu na seznam jezdců, kteří se letos zapojí do některého ze závodů vytrvalostního mistrovství, zanese tým Manor, který soutěží v kategorii LMP2. Do vozu #44 je v současné době zapsán pouze britský rychlík Tor Graves, tým v tuto chvíli vyjednává s několika adepty, kteří mají zájem usednout na volnou sedačku a doplnit prozatím nekompletní posádku.
V kuloárech se v této době také jedná o možném rozšíření startovního pole (podobně jako u výše zmíněného týmu Graves Motorsport), tentokrát pro říjnový (Japonsko) nebo listopadový (Bahrajn) termín. Za touto snahou se skrývá Indonésan Jagonya Ayam, který zastupuje některé jezdce účastnící se seriálu asijských a evropských závodů Le Mans Series. V jednání je účast v jednom ze zmíněných závodů na konci letošní sezóny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.