Vozy slavné britské značky Aston Martin byly na okruhu Nürburgring velmi rychlé.
Šéf týmu Aston Martin Racing Paul Howarth zhodnotil výkon svých posádek takto: „Získali jsme zde dvojité pódium, zvítězili jsme v kategorii LMGTE Am a skvělé třetí místo také pro posádku #95 v kat. LMGTE Pro. V prvních čtyřech a půl hodinách jsme byli svědky nejlepšího letošního závodění, což je skvělá reklama pro celý seriál. Včerejší Poleposition i dnešní vítězství nám dávají jistotu do dalších závodů. Nyní se již těšíme na Mexiko, které je pro nás další výzvou. Jsem opravdu hrdý na výkon celého týmu.“
1. místo pro posádku Paul Dalla Lana, Pedro Lamy, Mathias Lauda (#98 LMGTE Am)
Mathias Lauda: „Bylo to skvělé. Toto je naše letos třetí pódium, z toho jsme skončili 2x na stupni nejvyšším. Byl to úžasný závod, skvělá strategie a perfektně načasované zastávky. Paul, Pedro i já jsme měli výborné stinty. Dnes jsme si vítězství zasloužili.“
Paul Dalla Lana: „Je to fantastické. Kdykoliv v tomto šampionátu vyhrajete, je to úžasný zážitek. Byla zde velmi tvrdá konkurence a o to je vítězství cennější. Je to určitá satisfakce po Le Mans (posádka ze závodu odstoupila po necelých 21 hodinách - pozn. red.), vítězství pečetí náš návrat.“
3. místo pro posádku Nicki Thiim, Marco Sorensen (#95 LMGTE Pro)
Nicki Thiim: „Byl to pro nás těžký, ale pro diváky napínavý závod. Po celých 6 hodin to byla těsná bitva s Fordy a Ferrari. Bylo to velmi vzrušující, účastnit se tohoto souboje, na dráze jsem odevzdal úplně vše. V závěru jsme měli trochu smůly, mohli jsme získat druhé místo, ale takové je závodění.“
Marco Sorensen: „Dělali jsme maximum, celý tým odvedl skvělou práci. Zastávky byly perfektní, ale měli jsme i trochu smůly. Jen malý krůček nás dělil od druhého místa. Doufáme, že následující tratě budou našemu vozu více vyhovovat a zvítězíme."
Pro úplnost ještě zbývá dodat, že posádka #97 Darren Turner, Richie Stanaway dokončila závod na 5. místě v kategorii LMGTE Pro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.