Vozy slavné britské značky Aston Martin byly na okruhu Nürburgring velmi rychlé.
Šéf týmu Aston Martin Racing Paul Howarth zhodnotil výkon svých posádek takto: „Získali jsme zde dvojité pódium, zvítězili jsme v kategorii LMGTE Am a skvělé třetí místo také pro posádku #95 v kat. LMGTE Pro. V prvních čtyřech a půl hodinách jsme byli svědky nejlepšího letošního závodění, což je skvělá reklama pro celý seriál. Včerejší Poleposition i dnešní vítězství nám dávají jistotu do dalších závodů. Nyní se již těšíme na Mexiko, které je pro nás další výzvou. Jsem opravdu hrdý na výkon celého týmu.“
1. místo pro posádku Paul Dalla Lana, Pedro Lamy, Mathias Lauda (#98 LMGTE Am)
Mathias Lauda: „Bylo to skvělé. Toto je naše letos třetí pódium, z toho jsme skončili 2x na stupni nejvyšším. Byl to úžasný závod, skvělá strategie a perfektně načasované zastávky. Paul, Pedro i já jsme měli výborné stinty. Dnes jsme si vítězství zasloužili.“
Paul Dalla Lana: „Je to fantastické. Kdykoliv v tomto šampionátu vyhrajete, je to úžasný zážitek. Byla zde velmi tvrdá konkurence a o to je vítězství cennější. Je to určitá satisfakce po Le Mans (posádka ze závodu odstoupila po necelých 21 hodinách - pozn. red.), vítězství pečetí náš návrat.“
3. místo pro posádku Nicki Thiim, Marco Sorensen (#95 LMGTE Pro)
Nicki Thiim: „Byl to pro nás těžký, ale pro diváky napínavý závod. Po celých 6 hodin to byla těsná bitva s Fordy a Ferrari. Bylo to velmi vzrušující, účastnit se tohoto souboje, na dráze jsem odevzdal úplně vše. V závěru jsme měli trochu smůly, mohli jsme získat druhé místo, ale takové je závodění.“
Marco Sorensen: „Dělali jsme maximum, celý tým odvedl skvělou práci. Zastávky byly perfektní, ale měli jsme i trochu smůly. Jen malý krůček nás dělil od druhého místa. Doufáme, že následující tratě budou našemu vozu více vyhovovat a zvítězíme."
Pro úplnost ještě zbývá dodat, že posádka #97 Darren Turner, Richie Stanaway dokončila závod na 5. místě v kategorii LMGTE Pro.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?