PROHLÁŠENÍ ASTON MARTIN RACING: Dvakrát na pódiu, skvělá práce hoši!!!

Posádka vozu #98 se raduje z vítězství v kategorii LMGTE Am
Posádka vozu #98 se raduje z vítězství v kategorii LMGTE Am, foto: Aston Martin Racing
iM1 28. července 2016 20:30
Sdílej:

Vozy slavné britské značky Aston Martin byly na okruhu Nürburgring velmi rychlé.

Šéf týmu Aston Martin Racing Paul Howarth zhodnotil výkon svých posádek takto: „Získali jsme zde dvojité pódium, zvítězili jsme v kategorii LMGTE Am a skvělé třetí místo také pro posádku #95 v kat. LMGTE Pro. V prvních čtyřech a půl hodinách jsme byli svědky nejlepšího letošního závodění, což je skvělá reklama pro celý seriál. Včerejší Poleposition i dnešní vítězství nám dávají jistotu do dalších závodů. Nyní se již těšíme na Mexiko, které je pro nás další výzvou. Jsem opravdu hrdý na výkon celého týmu.“

1. místo pro posádku Paul Dalla Lana, Pedro Lamy, Mathias Lauda (#98 LMGTE Am)

Mathias Lauda: „Bylo to skvělé. Toto je naše letos třetí pódium, z toho jsme skončili 2x na stupni nejvyšším. Byl to úžasný závod, skvělá strategie a perfektně načasované zastávky. Paul, Pedro i já jsme měli výborné stinty. Dnes jsme si vítězství zasloužili.“

Paul Dalla Lana: „Je to fantastické. Kdykoliv v tomto šampionátu vyhrajete, je to úžasný zážitek. Byla zde velmi tvrdá konkurence a o to je vítězství cennější. Je to určitá satisfakce po Le Mans (posádka ze závodu odstoupila po necelých 21 hodinách - pozn. red.), vítězství pečetí náš návrat.“

3. místo pro posádku Nicki Thiim, Marco Sorensen (#95 LMGTE Pro)

Nicki Thiim: „Byl to pro nás těžký, ale pro diváky napínavý závod. Po celých 6 hodin to byla těsná bitva s Fordy a Ferrari. Bylo to velmi vzrušující, účastnit se tohoto souboje, na dráze jsem odevzdal úplně vše. V závěru jsme měli trochu smůly, mohli jsme získat druhé místo, ale takové je závodění.“

Marco Sorensen: „Dělali jsme maximum, celý tým odvedl skvělou práci. Zastávky byly perfektní, ale měli jsme i trochu smůly. Jen malý krůček nás dělil od druhého místa. Doufáme, že následující tratě budou našemu vozu více vyhovovat a zvítězíme."

Pro úplnost ještě zbývá dodat, že posádka #97 Darren Turner, Richie Stanaway dokončila závod na 5. místě v kategorii LMGTE Pro.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Zeekr 7x

Nový Zeekr 7X: Kladivo na soupeře Tesla model Y, Kia EV5 nebo Audi Q6 e-tron a BMW iX3?

Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.

Novinky ze světa EV
Alpine crossover A390

Alpine A390: Francouzská odpověď na elektrické SUV. Tři motory, výkon až 470 koní a dojezd přes 550 km

Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.

Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu. Ale je dobře, že tu je

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.