PROHLÁŠENÍ ASTON MARTIN RACING: Dvakrát na pódiu, skvělá práce hoši!!!

Posádka vozu #98 se raduje z vítězství v kategorii LMGTE Am
Posádka vozu #98 se raduje z vítězství v kategorii LMGTE Am, foto: Aston Martin Racing
iM1 28. července 2016 20:30
Sdílej:

Vozy slavné britské značky Aston Martin byly na okruhu Nürburgring velmi rychlé.

Šéf týmu Aston Martin Racing Paul Howarth zhodnotil výkon svých posádek takto: „Získali jsme zde dvojité pódium, zvítězili jsme v kategorii LMGTE Am a skvělé třetí místo také pro posádku #95 v kat. LMGTE Pro. V prvních čtyřech a půl hodinách jsme byli svědky nejlepšího letošního závodění, což je skvělá reklama pro celý seriál. Včerejší Poleposition i dnešní vítězství nám dávají jistotu do dalších závodů. Nyní se již těšíme na Mexiko, které je pro nás další výzvou. Jsem opravdu hrdý na výkon celého týmu.“

1. místo pro posádku Paul Dalla Lana, Pedro Lamy, Mathias Lauda (#98 LMGTE Am)

Mathias Lauda: „Bylo to skvělé. Toto je naše letos třetí pódium, z toho jsme skončili 2x na stupni nejvyšším. Byl to úžasný závod, skvělá strategie a perfektně načasované zastávky. Paul, Pedro i já jsme měli výborné stinty. Dnes jsme si vítězství zasloužili.“

Paul Dalla Lana: „Je to fantastické. Kdykoliv v tomto šampionátu vyhrajete, je to úžasný zážitek. Byla zde velmi tvrdá konkurence a o to je vítězství cennější. Je to určitá satisfakce po Le Mans (posádka ze závodu odstoupila po necelých 21 hodinách - pozn. red.), vítězství pečetí náš návrat.“

3. místo pro posádku Nicki Thiim, Marco Sorensen (#95 LMGTE Pro)

Nicki Thiim: „Byl to pro nás těžký, ale pro diváky napínavý závod. Po celých 6 hodin to byla těsná bitva s Fordy a Ferrari. Bylo to velmi vzrušující, účastnit se tohoto souboje, na dráze jsem odevzdal úplně vše. V závěru jsme měli trochu smůly, mohli jsme získat druhé místo, ale takové je závodění.“

Marco Sorensen: „Dělali jsme maximum, celý tým odvedl skvělou práci. Zastávky byly perfektní, ale měli jsme i trochu smůly. Jen malý krůček nás dělil od druhého místa. Doufáme, že následující tratě budou našemu vozu více vyhovovat a zvítězíme."

Pro úplnost ještě zbývá dodat, že posádka #97 Darren Turner, Richie Stanaway dokončila závod na 5. místě v kategorii LMGTE Pro.

Stalo se
Pit Lane
Peugeot 9X8 verze Evolution 2024

1812 km Kataru: Tým Peugeot TotalEnergies zahajuje sezónu 2025

Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.