Po včerejším oznámení vstupu další tří týmů (a tím pádem i značek) Vám dnes přinášíme kompletní startovní listinu šampionátu pro letošní rok.
V MS nakonec uvidíme 9 stájí, které nasadí každá po dvou vozech. Celkem se tedy můžeme těšit na souboje 18 rychlých vozů. V šampionátu bude každou značku zastupovat jeden tým. Letos v MS uvidíme vozy Mercedes-Benz, Ferrari, Audi, McLaren, Lamborghini, Aston Martin, Porsche, Ford a BMW.
Tým
Nár.
Auto
All-Inkl.com Münnich Motorsport
DEU
Mercedes-Benz SLS AMG GT3
Mercedes-Benz SLS AMG GT3
AF Corse
ITA
Ferrari 458 Italia GT3
Ferrari 458 Italia GT3
WRT
BEL
Audi R8 LMS
Audi R8 LMS
Hexis Racing
FRA
McLaren GT MP4-12C GT3
McLaren GT MP4-12C GT3
Reiter Engineering
DEU
Lamborghini Gallardo LP 560-4
Lamborghini Gallardo LP 560-4
Valmon Racing Team Russia
RUS
Aston Martin DBRS9 & Vantage
Aston Martin DBRS9 & Vantage
China GT1 Team
CHN
Porsche 911 GT3 R
Porsche 911 GT3 R
Sunred*
ESP
Ford GT
Ford GT
Vita4one RACINGTEAM
DEU
BMW E89 Z4
BMW E89 Z4
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.