Stephane Ratel, promotér MS GT1 vozů, dokázal zachránit šampionát. Do startovního pole se mu podařilo přivést další 3 značky. Podařilo se mu totiž přesvědčit ke vstupu také Ford, Porsche a Aston Martin. Tyto 3 značky doplní 6 stávajících, a tak na startu uvidíme 18 vozů (požadované minimum).
Stephane Ratel říká: "Jsem rád, že se nám podařilo přesvědčit další 3 značky ke vstupu do MS. Všechny týmy budou se svými jezdci zastupovat jednu značku."
Francouzský LMP Motorsports nasadí dvojici Aston Martin DBRS9, která ale pojede pod hlavičkou ruského týmu Valmon Racing Team Russia. V půlce sezony pak stáje přezbrojí na novější Vantage V12.
Exim Bank Team China, pod jehož barvou vloni jezdily v MS vozy Chevrolet Corvettes, letos pokračuje jako tým Porsche. Dvojice 911 GT3-Rs bude provozovat Muhlner Motorsport.
Fordy GT bude servisovat španělský tým SUNRED Engineering. Ratel však avizoval, že by mohly jet pod indickou vlajkou.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?