Stephane Ratel, promotér MS GT1 vozů, dokázal zachránit šampionát. Do startovního pole se mu podařilo přivést další 3 značky. Podařilo se mu totiž přesvědčit ke vstupu také Ford, Porsche a Aston Martin. Tyto 3 značky doplní 6 stávajících, a tak na startu uvidíme 18 vozů (požadované minimum).
Stephane Ratel říká: "Jsem rád, že se nám podařilo přesvědčit další 3 značky ke vstupu do MS. Všechny týmy budou se svými jezdci zastupovat jednu značku."
Francouzský LMP Motorsports nasadí dvojici Aston Martin DBRS9, která ale pojede pod hlavičkou ruského týmu Valmon Racing Team Russia. V půlce sezony pak stáje přezbrojí na novější Vantage V12.
Exim Bank Team China, pod jehož barvou vloni jezdily v MS vozy Chevrolet Corvettes, letos pokračuje jako tým Porsche. Dvojice 911 GT3-Rs bude provozovat Muhlner Motorsport.
Fordy GT bude servisovat španělský tým SUNRED Engineering. Ratel však avizoval, že by mohly jet pod indickou vlajkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.