SACHSENRING, ZÁVOD; Posádka Aston Martinu Francouzského týmu Hexis, Christian Hohenadel a Andrea Piccini, vyhrála hlavní závod víkendu na německém Sachsenringu.
Hohenadal převzal vedení v závodu v 10. kole od dalšího pilota na Aston Martinu, Stefana Mückeho. Své vedení před jezdcem týmu Young Driver AMR navýšil až na 3,3s. Když pak Picciny vyjel po zastávce v boxech na trať, byl jeho náskok už 6s a do konce závodu se již nedostal pod tlak.
Pro posádku Aston Martinu to byl vynikající obrat, když do kvalifikačního závodu startovala až z konce pole, protože Piccini měl nehodu v první části tří fázové kvalifikace. V prvním závodu dojeli pátí, když na tomto výsledku měla opět velký podíl extra rychlá zastávka v boxech, kterou má jejich týmu nacvičenou asi nejlépe ze všech. V nedělním závodu pak profitovali z kolize, která se stala v první zatáčce.
Druhé místo si připsala posádka týmu All-Inkl Lamborghini, Dominik Schwager a Nicky Pastorelli, v nejelepším Lamborghini. Schwarger se dostal před Mückeho chvilku poté, co Němec přišel o vedoucí pozici.
Na čtvrtém a pátém místě dojely Nissany týmu Sumo Power posádek Warren Hughes/Enrique Bernoldi a David Brabham/Jamie Campbell-Walter. Mike Hezemans a Nicky Catsburg získali pro svůj tým (Selleslagh Team China) šesté místo a opět byli rychlejší ze dvou Corvette ve startovním poli.
Jezdec startující z pole position, Maxime Martin, kolidoval v první zatáčce s dalším mužem z čela, Stefane Dusseldorpem. Podle slov jezdce týmu Marc VDS (Martina) byl natlačen do Astonu týmu Hexis Stefanem Mückem.
Výsledky naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.