KVALIFIKACE; Aston Martin stáje Young Driver posádky Tomas Enge a Darren Turner byl nejrychlejší v sobotní dopolední kvalifikaci na německém okruhu Nürburgring. Vůz se startovním číslem 7 se tak postaví na pole position v kvalifikačním závodě.
Posádka bílého Aston Martinu zajela pole position časem 1:57.155s. V poslední části kvalifikace Darren Turner konkurenci doslova deklasoval, když nejrychlejší vůz ze zbytku světa ztratil kolem 0,5s! Druhé a třetí místo obsadily vozy Lamborghini Murcielago dvou stájí. Rychlejší býl vůz z týmu Reiter. Stroje Murcielago 670 R-S tak potvrdily, že jejich rychlost z Belgie nebyla náhodná a přivezly si ji i do Německa.
Čtvrtou příčku obsadila Corvette Z06 posádky Hennerici / Margaritis. Další dvě příčky připadly jezdcům na Maserati MC12. Pátí byli Bertolini / Bartels ze stáje Vitaphone. Stejně jako v Belgii tak i v Německu se dokázala výborně kvalifikovat dvojice stáje Triple H, Longin / Guidi.
Výsledky zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?