Sebastien Loeb se rozhodl letos vynechat slavný závod 24 hodin Le Mans. I přes to se však letos ve vytrvalostních závodech ukáže. Bude to již tento víkend.
Šetinásobný světový šampión se bude účastnit nadcházejícího dílu francouzského mistrovství GT3, který se jede na okruhu Val de Vienne již tento víkend. Ve Ferrari F430 týmu Pro GT mu bude dělat parťáka Jean-Pierre Champeau, který již s Loebem v minulosti ve francouzském šampionátu GT startoval. Naposledy loni v Nogaru. Tenkrát to bylo ještě s vozem Porsche, nyní se poprvé sveze s Ferrari.
Tato významná událost se symbolicky odehraje zrovna teď, když tento okruh slaví svých dvacet let. V minulosti se mluvilo o tom, že by Loeb natrvalo přestoupil do okruhového závodění. Sám Francouz to však komentoval slovy, že startuje pouze pro zábavu.
.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.