Grosjean našel nový domov u Matechu

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: DPPI / FIA GT
iM2 30. března 2010 17:20
Sdílej:

Bývalý jezdec týmu Renault v F1, Romain Grosjean, bude letos startovat v šampionátu FIA GT1. Francouz bude vodit po okruzích Ford GT1 týmu Matech.

Kariéra Romaina Grosjeana byla v F1 docela krátká, začala v létě 2009, kdy nahradil u týmu Renault Nelsona Piqueta jr., a skončila na konci sezony. Namísto kokpitu vozu F1 bude letos Francouz usedat do vozu Ford GT1. Romain bude ve švýcarském týmu startovat nejenom ve FIA GT1, ale také se postaví na start legendární 24h v Le Mans. Ve stáji, kterou vede Martin Bartek, nebude Grosjean jediným bývalým pilotem formule 1, jeho kolegou je totiž Enrique Bernoldi. „Tak jako každý závodní jezdec jsem rád, že budu opět v ruce držet závodní volant. To, že je letos MS FIA GT1 vozů, je pro mě velká výzva, kterou rád přijímám. Vím, jak moc tento tým na voze přes zimu pracoval. Doufám, že se společně s Thomasem Mutschem, mým týmovým kolegou, dokážeme dostat v celkovém účtování až na pódiová umístění,“ řekl Grosjean.
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.