PAUL RICARD, KVALIFIKACE; Brazilec Enrique Bernoldi zajel na okruhu Paul Ricard ve Francii nejrychlejší čas. Enrique byl nejrychlejší s náskokem téměř jedné vteřiny! Na startu však stát první nebude!
Jezdec týmu Brazil Chevrolet totiž dostal penalizaci, která ho odsouvá až na šesté místo. Důvod je jednoduchý: V pátečním volném tréninku kolidoval na trati s jiným vozem. Druhý nejrychlejší čas zajel Alex Müller s Maserati Vitaphonu, který vede smečku vozů svého týmu.
I další dvě místa na startu obsadí Maserati týmu Vitaphone, když třetí byl Alex Pier Guidi a čtvrtou příčku vybojoval Andrea Bertolini.
Bernoldi, který se střídá v Corvette C6R týmu DKR s Robertem Streitem, řekl: „Auto se chovalo hodně dobře. Ta penalizace je k naštvání, ale nic s tím nenaděláme.“
Vedoucí Maserati MC12 a Corvette týmu PK Racing, kteří bojují o průběžné vedení v šampionátu skončili čtvrtí, respektive šestí. Andrea Bertolini s Maserati dosáhl času 2m 02,043s, zatímco MIke Hezemans s Corvette 2m 02,328s.
Výsledky naleznete zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?