PAUL RICARD, KVALIFIKACE; Brazilec Enrique Bernoldi zajel na okruhu Paul Ricard ve Francii nejrychlejší čas. Enrique byl nejrychlejší s náskokem téměř jedné vteřiny! Na startu však stát první nebude!
Jezdec týmu Brazil Chevrolet totiž dostal penalizaci, která ho odsouvá až na šesté místo. Důvod je jednoduchý: V pátečním volném tréninku kolidoval na trati s jiným vozem. Druhý nejrychlejší čas zajel Alex Müller s Maserati Vitaphonu, který vede smečku vozů svého týmu.
I další dvě místa na startu obsadí Maserati týmu Vitaphone, když třetí byl Alex Pier Guidi a čtvrtou příčku vybojoval Andrea Bertolini.
Bernoldi, který se střídá v Corvette C6R týmu DKR s Robertem Streitem, řekl: „Auto se chovalo hodně dobře. Ta penalizace je k naštvání, ale nic s tím nenaděláme.“
Vedoucí Maserati MC12 a Corvette týmu PK Racing, kteří bojují o průběžné vedení v šampionátu skončili čtvrtí, respektive šestí. Andrea Bertolini s Maserati dosáhl času 2m 02,043s, zatímco MIke Hezemans s Corvette 2m 02,328s.
Výsledky naleznete zde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?