PAUL RICARD, KVALIFIKACE; Brazilec Enrique Bernoldi zajel na okruhu Paul Ricard ve Francii nejrychlejší čas. Enrique byl nejrychlejší s náskokem téměř jedné vteřiny! Na startu však stát první nebude!
Jezdec týmu Brazil Chevrolet totiž dostal penalizaci, která ho odsouvá až na šesté místo. Důvod je jednoduchý: V pátečním volném tréninku kolidoval na trati s jiným vozem. Druhý nejrychlejší čas zajel Alex Müller s Maserati Vitaphonu, který vede smečku vozů svého týmu.
I další dvě místa na startu obsadí Maserati týmu Vitaphone, když třetí byl Alex Pier Guidi a čtvrtou příčku vybojoval Andrea Bertolini.
Bernoldi, který se střídá v Corvette C6R týmu DKR s Robertem Streitem, řekl: „Auto se chovalo hodně dobře. Ta penalizace je k naštvání, ale nic s tím nenaděláme.“
Vedoucí Maserati MC12 a Corvette týmu PK Racing, kteří bojují o průběžné vedení v šampionátu skončili čtvrtí, respektive šestí. Andrea Bertolini s Maserati dosáhl času 2m 02,043s, zatímco MIke Hezemans s Corvette 2m 02,328s.
Výsledky naleznete zde.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?