Zklamání u Gigawave

Peter/Simonsen
Peter/Simonsen, foto: DPPI / FIA GT
iM2 27. srpna 2008 14:59
Sdílej:

Philipp Peter a jeho tým Gigawave získali v Bukurešti páté a sedmé místo. To není špatný výsledek, ale tým by potřeboval více.

Philipp Peter a jeho tým Gigawave jeli do Bukurešti s velkými očekáváními. Pak to ale na městské trati hlavního města Rumunska vše nedopadlo podle plánu. V kvalifikaci narazil Philippův kolega Allan Simonsen s jejich Aston Martinem do zdi, deváté místo tedy bylo maximum. První ze dvou závodů dokončil tým Gigawave na místě sedmém a druhý závod dojeli pátí. „Předjíždění je v Bukurešti neuvěřitelně těžké, přesto se nám několik manévrů povedlo. Získat páté místo bylo obtížné, měli jsme i na čtvrtou pozici, ale prostě jsme se už nemohli dostat vpřed. Tento víkend je pro nás menším zklamáním. Doufali jsme ve více bodů,“ píše na svých internetových stránkách Peter. O neúspěchu v Bukurešti rozhodly drobnosti. „V hodně věcech nám ještě schází rutina. Nesmíme totiž zapomínat, že Gigawave je nový tým,“ zakončil Philipp Peter.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?