Gigawave Motorsport proťal cílovou čáru v závodě FIA GT ve velké Británii jako jediný britský tým ve třídě GT1. Hlavní týmový manažer Steve Hagger prozradil, že budou nasazovat jeden Aston Martin DBR9, který bude připravován v jejich základně v Essex.
Tento stroj absolvuje všech 10 podniků FIA GT. Současný australský šampión GT vozů Allan Simonsen doplní za volantem DBR9 rakouskou hvězdu GT vozů Philippa Petera. Jezdecká dvojice demonstruje odhodlání týmu Gigawave Motorsport uspět!
Zkušenost Philippa Petera dokazuje i to, že jeho debut ve FIA GT se datuje do roku 1997 na závodní trať Hockenheimring. Odjel už 66 závodů, 5 z nich vyhrál a získal 2 pole position. V sezoně 2007 řídil čtyři odlišné stroje. Byly to Corvette C6R, se kterou dojel na druhém místě v Zhuhai, JMB Maserati MC 12 v závodě Total 24 Hodin ve Spa, Advanced Engineering Ferrari 430 GT2 v Nogaru a Gigawave Aston Martin DBR9 v Zolderu. Byla to tedy pro něj velice pestrá sezóna, přitom 12krát skončil na pódiu.
Allan Simonsen se narodil v Dánsku před 29 lety. V šampionátu FIA GT závodil pouze jedenkrát. Bylo to v roce 2006 pro tým Scuderia Ecosse v závodě 24 Hodin ve Spa. Bude ovšem na vždy zapsán jako první vítěz závodu ve třídě GT3. Vyhrál první závod této třídy v Silverstone v roce 2006 s vozem Ferrari 430 GT3 týmu JMB Racing. Kolegou mu byl Hector Lester.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?