Tým Gigawave Motorsport poodkryl své plány na vstup do třídy GT2 už v roce 2008. Zároveň potvrdil účast ve třídě GT1 s vozem Aston Martin DBR9. Jak tedy celá situace vypadá?
Tým Gigawave Motorsport plánuje ve třídě GT2 nasazovat vůz Aston Martin Vantage GT2. Stane se tak jedním z prvních uživatelů této nové zbraně z dílen Aston Martin a zatím bude zřejmě jediným. Tým se bude soustředit ale hlavně na závody s vozem Aston Martin DBR9 v prestižní a nejvyšší třídě GT1.
„Rozhodnutí nasadit druhý Aston, ukazuje jak moc chce tento tým uspět a obrovský potenciál týmu uspět v šampionátu FIA GT,“ řekl tiskový mluvčí týmu. „Tým je ve finálové části přípravy a rozhoduje se o jménu jezdce, který bude Vantage na závodech pilotovat. Rozhodnutí by mělo být oznámeno v brzké době.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?