Tým Gigawave Motorsport poodkryl své plány na vstup do třídy GT2 už v roce 2008. Zároveň potvrdil účast ve třídě GT1 s vozem Aston Martin DBR9. Jak tedy celá situace vypadá?
Tým Gigawave Motorsport plánuje ve třídě GT2 nasazovat vůz Aston Martin Vantage GT2. Stane se tak jedním z prvních uživatelů této nové zbraně z dílen Aston Martin a zatím bude zřejmě jediným. Tým se bude soustředit ale hlavně na závody s vozem Aston Martin DBR9 v prestižní a nejvyšší třídě GT1.
„Rozhodnutí nasadit druhý Aston, ukazuje jak moc chce tento tým uspět a obrovský potenciál týmu uspět v šampionátu FIA GT,“ řekl tiskový mluvčí týmu. „Tým je ve finálové části přípravy a rozhoduje se o jménu jezdce, který bude Vantage na závodech pilotovat. Rozhodnutí by mělo být oznámeno v brzké době.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?