Do FIA GT se přihlásil nový tým

Bouchut/Garcia
Bouchut/Garcia, foto: DPPI / FIA GT
iM2 17. ledna 2008 23:28
Sdílej:

Tým Gigawave Motorsport poodkryl své plány na vstup do třídy GT2 už v roce 2008. Zároveň potvrdil účast ve třídě GT1 s vozem Aston Martin DBR9. Jak tedy celá situace vypadá?

Tým Gigawave Motorsport plánuje ve třídě GT2 nasazovat vůz Aston Martin Vantage GT2. Stane se tak jedním z prvních uživatelů této nové zbraně z dílen Aston Martin a zatím bude zřejmě jediným. Tým se bude soustředit ale hlavně na závody s vozem Aston Martin DBR9 v prestižní a nejvyšší třídě GT1.

„Rozhodnutí nasadit druhý Aston, ukazuje jak moc chce tento tým uspět a obrovský potenciál týmu uspět v šampionátu FIA GT,“ řekl tiskový mluvčí týmu. „Tým je ve finálové části přípravy a  rozhoduje se o jménu jezdce, který bude Vantage na závodech pilotovat. Rozhodnutí by mělo být oznámeno v brzké době.“

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?