Maserati si vybralo Motorshow v Boloni k oslavě úspěšné sezony ve FIA GT. Vozy Maserati byly rozhodně největšími hvězdami na této show. V pátek se představil Andrea Bertolini se závodní verzí MC12ky. V průběhu exhibice svezl pár šťastlivců v nejvíce exkluzivním sportovním voze.
Tato exhibice pokračovala i v sobotu, kdy šampión z roku 2006 (Andrea Bertolini) společně s novopečeným mistrem pro rok 2007 Thomasem Biagim odkroužili pár kol společně. Používali přitom vozy, se kterými se letos utkávali na závodních drahách.
Thomas Biagi řekl pár slov o této show: „Máme za sebou závody na jedněch z nejlepších tratí na světě, ale atmosféra na této Motorshow je vždy speciální. Tohle neříkám jako někdo, kdo pochází z Boloně, ale z pohledu rozvášněných diváku. Cítíme jejich pocit, i když samozřejmě nezávodíme, tak i přesto je to baví."
Andrea Bertolini se přidal: „Bylo to výborné! Byl to intenzivní a uspokojivý rok a nemůžeme ho zakončit lépe jak na této show s tou spoustou lidí. Nevím jestli je to kvůli tomu řevu našich dvanáctiválcových motorů nebo kvůli tomu, že se ještě předtím nikdy neobjevily dohromady dvě MC12ky na Motorshow. Byl to fantastický pocit dělat tuto show pro naše fanoušky a ukázat se v našich vozech, byl to magický pocit. Často jsem chodíval na motorshow a když jsem byl malý, tak jsem si vždycky chtěl naplnit moji tašku malými dárečky jako podpisy, kartičkami, plakáty. Boloňa byla často nejlepší cesta, jak zakončit sezonu. Řídit tady Maserati MC12 bylo snad ještě lepší, než v roce 2004 s Ferrari F2004.“
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?