V obou volných trénincích úvodního závodu série Porsche Carrera Cup v německém Hockenheimu zajel Adam Lacko vždy desátý čas.
Dvaadvacetiletý nováček v týmu Farnbacher Racing i v šampionátu shodných silných vozů byl s úvodem spokojený.
Lacka a jeho 39 soupeřů čeká v sobotu kvalifikace (14.50 až 15.20), nedělní závod startuje v 10.40 a přímo ho odvysílá česká televizní stanice Galaxie Sport. Pohárový šampionát se jede v rámci prestižního mistrovství cestovních speciálů DTM. Pole je neuvěřitelně vyrovnané. Prvních třináct závodníků se ve druhém tréninku vešlo do jedné vteřiny.
Adam Lacko: „Na úvod jsem spokojený. Být dvakrát desátý ze čtyřiceti jezdců a ještě k tomu při premiéře na Hockenheimringu, to myslím není špatný začátek. Stáj Farnbacher Racing pracuje velmi profesionálně, mezi oběma volnými tréninky jsme pracovali na změnách nastavení. Jelo se mi výborně, jen ve dvou místech mám trochu rezervy. Ve vracečce v odlehlé části okruhu jsem se hledal při brzdění a také průjezd posledními dvěmi zatáčkami nebyl zcela ideální. Je to daň za to, že jsem tady poprvé.“
Výsledky, PCC Hockenheim: 1. volný trénink: 1. Westbrook, Richard (ARAXA RACING) 1:43.543, 2. Alzen, Uwe (Herberth Motosport) -0.043, 3. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.181, 4. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) -0.195, …10. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -0.940, 33. Kossmehl, Mario (FARNBACHER RACING) -4.577.
2. volný trénink: 1. Alzen, Uwe (Herberth Motorsport) 1:43.128, 2. Mamerow, Chris (Mamerow Racing) -0.165, 3. Seyffarth, Jan (SMS Seyffarth-Motorsport) -0.190, 4. Armindo, Nicolas (tolimit motosport) -0.195, 5. Hardt, Jörg (FARNBACHER RACING) -0.244, …10. Lacko, Adam (FARNBACHER RACING) -0.702, 31. Kossmehl, Mario (FARNBACHER RACING) -2.644.
Porsche Carrera Cup 2007 22.04. Hockenheim (Něm.) 06.05. Oschersleben (Něm.) 20.05. Eurospeedway Lausitz (Něm.) 24.06. Norisring (Něm.) 29.07. Zandvoort (Niz) 02.09. Nürburgring (Něm.) 23.09. Barcelona (Špa.) 14.10. Hockenheim (Něm.) Internet: www.racecam.de Tisková zpráva BPA sport marketing, a.s. Foto: BPA / Martin Straka
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?